1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Oblivion vai Gothic 3??

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Seraser 02.01.2007.

  1. helppo67

    helppo67 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No laitan pareammaksi.
    Itse olen pelannut yli 100 tuntia battlefield 2 DEMOA! Meni vähän ohi aiheen.

    En oikein ymmärrä miten monien mielestä oblivionin valikoissa ei ole mitään vikaa.
    Gothig 3 valikkojen jälkeen ne tuntuivat niin köykäisiltä ja hankalilta.
     
  2.  
  3. Fa11out

    Fa11out Guest

    Onko pelin tärkein ominaisuus sen valikot!

    Mielestäni kokonaisuus ratkaisee!!!!!
     
  4. Seraser

    Seraser Member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikö kukaan tiedä mistä sais Oblivioniin demon?
    Gothic 3 vaikutta demon perusteella hyvältä, niin olen hieman kahden vaiheilla...
     
  5. helppo67

    helppo67 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oblivionista ei ole demoa! Jos kerran gothig3 vaikuttaa hyvältä kannatta se myös sit kai ostaakkin. Itse molempia pelejä pelanneena ottaisin ehdottomasti gothig3:n.
     
  6. janne8735

    janne8735 Member

    Liittynyt:
    17.01.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oblivionissa surkea juoni verrattuna gothickkiin ja vielä surkeampaa on kun kartasta näkee aina suoraan mihin pitää mennä tehtävän suorittamiseksi. Parasta roolipeleissä yleensä on maailman tutkiminen ja se ettei kaikkea löydä heti, mutta oblivionissa ei tarvitse etsiä mitään kun kompassi näyttää määränpään tarkan sijainnin.
    Gothic 3 on ehdottomasti parmpi!
    Oblivionissa ei mitään muuta hyvää kun grafiikka!
     
  7. Armer

    Armer Member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse annan myös pisteet Gothic 3:lle. Vaikka oblivionissa on todella kaunis grafiikka on se minusta oudolla tavalla "tönkkö" tai "kankea". Hahmojen välinen keskustelu ei ole luontevan oloinen kun keskustelija ei edes katso sinua kohti. Käyttöliittymä oli outo en meinannut saada varusteita niskaan kun on rakenneltu persoonallinen käyttöliittymä, en tykännyt.

    Kaikin puolin Gothic 3 on luontevampi ja paljon vapaampi. Vaikkakin pelissä on paljon bugeja on niitä jo tähän mennessä karsittu valtavasti. Uusin patch taitaa olla jo 1.12 joka on jo korjanut ison osan bugeista.

    Suosittelen Gothic 3:sta, vaikka ei oblivionkaan huono ole, mutta Gothic 3 on mielestäni huomattavasti parempi puutteineenkin.

     

Jaa tämä sivu