1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pariah apua!!!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Kartaz 22.05.2005.

  1. Kartaz

    Kartaz Guest

    voisko joku kertoa että miten vois korjata muutaman juban tossa Pariah:hissa ku siinä pitäis jäädä ne äijät makaamaan ja pitäis myös veri näkyä mutta mulla ei toimi mulla se bugittaa esim. ne äijät katoaa heti ku ammun ne sit ku pistää mediumille vaikkapa asetukset niin aina ku räjähtää niin näyttö menee ruskeaksi ja minulla on sellanen kone että se toimii very high:illä mutta mulla se alkaa bugittaa jos laittaa edes mediumille joten joudun lowilla pelaa eli löytyiskö mitään päivitystä tohon vikaan tai mitään muuta apuja en ole itse löytänyt mitään päivitystä :( olisin todella kiitollinen jos joku saa autettua minua tossa :D

    en kestä tuota että menin ostamaan 55€ pelin ja sit en voi pitää ku low asetukset ja niilläkin katoaa kaikki äijät saman tien ku kuolevat :(
    ja nyt huomasin että ku menee siihen mapeditoriin niin siinäkin näkyy se kuva harmaana eli onpas hauska tehä mappei
     
  2.  
  3. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minkäslainen mylly sulla sitten on? Nimitäin näyttiksiltä noi FPS pelit vaativat suhtpaljon. vähänkin vanhempi näyttis niin peli nykii. PS. Mulla toimii ko. peli vallan mainiosti 2v vanhalla koneella kaikki herkut päällä.
     
  4. Kartaz

    Kartaz Guest

    ei se mulla nyki yhtään mutta näyttis on hercules 3d prophet 8500 series
    mutta se vaan näkyy silleen harmaana/ruskeena jos pistää lowista isommalle asetukset siis sillon ku räjähtää ja äijät katoaa saman tien eikä sitä verta tuu :(
     
  5. penawarez

    penawarez Guest

    äijienkatoamista ei voi muuttaa mutta optionsissa on joku gore juttu en muista tarkemmin mitä siinä luki mutta siinä täytyy olla ruksi niin kyllä sitten pitäs verta lentää. tai mulla ainakin lentää. tosin se ei ole aito se mun pariah =(
     
  6. Kartaz

    Kartaz Guest

    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 22.05.2005
  7. V-kos

    V-kos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    1,345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  8. Kartaz

    Kartaz Guest

    ei auttanut ei!! alkaa ottaa pattiin tää homma :mad:
     
  9. V-kos

    V-kos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    1,345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Asenna peli uudestaan.
     
  10. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Näytönohjaimen ajurit uusimmat?
     
  11. Kartaz

    Kartaz Guest

    olen asentanut jo pelin uudestaan mutta ei niin ei ja kyllä minun tietääkseni on uusimmat mulla käytössä en oo ainakaan löytänyt uudempia tai no ton näyttiksen kotisivuilta oon kattonut nekin ja enpä usko että jossain ihme sivulla on luotettavia ajureita
     
  12. Kartaz

    Kartaz Guest

    noniin nyt tähän tuli se uus päivitys ja latasin sen niin nyt voin pitää vaikka asetukset täysillä kuten pidänkin niin se ei mee enään ruskeaksi se näyttö mutta silti mulla ei näy niitä verijälkiä ja ne tyypit katoaa heti kun ammun ne mulla on päällä se reduce gore(ON) vai mikä olikaan nii mutta silti se ei auta eli jos tohon löytyis edes joku fiksaus niin olis hyvä mutta kyllähän tota on silti hauska pelata mutta ku monestikkin oikein hienosti se äijä lentää ilmassa nii sit se katoaa :( eli se siitä hienoudesta...
     
  13. Ghoosti

    Ghoosti Member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No jos siinä lukee että "Reduce Gore" (reduce=vähennä) niin siinä pitäisi olla OFF, uskoisimpa näin. Äijäin katoamisista en tiedä kun ei minulla peliä ole.
     
  14. Kartaz

    Kartaz Guest

    kiitti tuosta alunperin siinä oli toi on päällä niin ajattelin että jos se tarkottaa että se on sit päällä ku laittaa ON mutta no aina oppii uutta :D
     

Jaa tämä sivu