minulla on ongelmia skannerini kanssa...En pysty asentamaan ajureita, koska hp:n ohjelman asennuksessa tulee joku virhe "16-bit subsystem" jotain siihen suuntaan. Sitten kun tämä ei onnistunut yritin jos Windows Xp tunnistaisi itse tämän laitteen, mutta ei tunnistanut. Se ilmoitti, että windows ei tue tätä laitetta "device is not digitally signed"? Mitä ihmettä pitäisi tehdä, että saan sen skannerin toimimaan?
Tuolla ollut samoja ongelmia ja saanet neuvoja miten saivat toimimaan.Toivottavasti sullekin olisi apu tuolla. http://forums1.itrc.hp.com/service/forums/bizsupport/questionanswer.do?threadId=116175
valitettavasti apua ei löytynyt tuolta sivulta....Kun yritän asentaa hp:n omaa scanneri ohjelmaa niin tulee tällainen virheikkuna "16-bit windows subsystem c:\windows\system32\autoexec.nt The system file is not suitable for running MS-DOS and microsoft windows applications. Choose 'close' to terminate the application" mitä pitäisi tehdä? Windows ei itse tue ajureita. Onko mitään tapaa saada sitä scanneria toimimaan?