1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Resouce Hacker ongelmia

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Limasika 05.03.2005.

  1. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ajattelin tehdä oman boottilogon Resource Hacker ohjelmaa käyttäen. Olen avannut ntoskrnl.exen, mutta sitten ilmeneekin probleemat: bitmap kansiossa pitäisi olla kansiot numeroituna 1-10, mutta siellä onkin 1-8 ja 13-14, boottilogon muokkaamiseen tarvittavat filuthan pitäisi kaivaa kansiosta 1,7 ja 9 kun käytössä on XP Home?

    Jos joku osaisi auttaa ja kertoa mitkä kansiot olisi oikeat niin ois niiqu tooosi ihqu :)

    SP2 on asennettu, aiheuttaakohan tämä tuon, että kansiot on päin mäntyjä? (sinänsä ymmärrettävää koska mikkisoftahan ei halua että winukan bootilogoja sun muita vaihdellaan)
     
  2.  
  3. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Erkkimon

    Erkkimon Active member

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    1,164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jep. Mäki käytin tota, mut mä en saanu Deep Blue Screen of Deathia mitenkää, nii mä hankin sellasen ohjelman ku Bootskin, joka on tosi helppo ja siihen saa aika hyvän DPSD:n. :) Siinä kun vielä on aika hauskoja juttuja, kuten "Press any key to do nothing" ja "You won't lose any unsaved data". :p

    Että hankkimisen arvonen juttu. Mut noi buuttijutut on aina vähän riskialttiita, kun hakkaa ite. Jos se on ohjelma nii sen saa aina vikasietotilassa poistettua. Mut tietysti hakkaaminen on aina paljo hauskempaa! ;)
     

Jaa tämä sivu