Ajattelin vain kertoa kaikille miten sen elokuvan saa ripattua koneelle kun en ole nähnyt muita keskusteluja siitä. Hae tottent reactorista anydvd koko versio ja sitten clonedvd ja sitten onnistut rippaamaan sen koneelle. =)
No eipä voi muuta sanoa ku et hemmetti ku oli fiksua tekstiä.. Jos vielä ymmärtäisin tuon viestin pointin ni sit olis jeez..
Loupagrou on ilmiselvästi selvännäkijä, joka tietää että joku tulee lähitulevaisuudessa aiheesta kysymään
Helppoahan toi on ymmärtää kun vähän niitä aivoja käyttää. voin kyllä vääntää rautalangastakin ohjeet jos joku ne tarvitsee. ja sony sucks! =) tekee huonoja kopiointi suojia. mutta samapa tuo.
no hyvä vaan että tekee... no vaikka tehtäiskii kunnon kopiosuojaus niin joku keksii varmasti keinon ohittaa senkin.
Joo hyvähän se on että ne tekee niitä suojia niihin mutta kyl on lian helppo ohittaa toi suoja ainakin. mutta eipä ole mun ongelma!
tästä oli jokunen viikko sitten puhe ja itse sain loistoneuvon any dvd päällä rippaa vobblankkerilla ja senjälkee polttaa clonella ja toimi erinomaisesti
Enpä ole huomannut itse mutta ainakin toi mitä mä tein sille dvd:eelle niin se toimiii todella hyvin. ei ole ollut ongelmia kertaakaan ja se on mennyt jo monta kertaa eteenpäin ja kaikki ovat tyytyväisiä
AnyDVD- ja CloneDVD-yhdistelmällä olen saanut elokuvan ripattua kovalevylle ja se on siellä kokonaisuudessaan, kun filejä katsoo dvd-soittimella kovalevyltä. Nerolla poltettaessa DVD-R -levylle, elokuva kuitenkin loppuu kesken noin 81 min. kohdalla. Poltossa ei Neron mukaan ole ongelmia. Missä vika ?
Mitä ihmettä?? Olisko tämän rippaamisessa pitänyt olla jotain ongelmaa? Ihan samanlailla tein varmuuskopion DVDShrinkillä kun kaikista muistakin elokuvista. Ja ihan oli aito ja alkuperäinen suomalainen DVD. Ja Shrink versio vähintään muutaman kuukauden takaa.