1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kicked, because you change your client

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi a2061 27.01.2005.

  1. a2061

    a2061 Member

    Liittynyt:
    19.02.2004
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli tälläinen ilmoitus suosikkihubilta ja yhteys katkesi. Olen käyttänyt dc++ 0.668:a jo kuukauden ja ollut kyseisellä hubilla jo 3kk. Minä en ymmärrä kertakaikkiaan, mitä sääntöä olen rikkonut. Tietääkseni minä en ole vaihtanut mitään clienttia; ainakaan tietoisesti. Lataukset jäi harmittavasti kesken ja haluaisin tietää mistä kyseinen kicki jothtuu, että osaisin välttää sitä jatkossa.
     
  2.  
  3. Pete-74

    Pete-74 Guest

    Voisikohan kyseessä olla että tuolla hubilla on kielletty tuo dc++ clientti, kun siitä on ollut liikkeellä saastunut versio.
    Tämä oli pelkkä arvaus.
    Oikeinhan tuota tekstiä ei ole kylläkään englanniks väännetty mutta sattuuhan noita virheitä.
    Koita laittaa versio 0.401 kehiin ja kokeile pääsekkö sillä tonne hubille.
     
  4. atoapina

    atoapina Member

    Liittynyt:
    09.10.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikälie pelle operaattori antanut kenkää tajuamatta mistään mitään... Ja tuohon saastuneeseen clienttiin: eiköhän se harmi koidu vain ja ainoastaan sen asentaneelle käyttäjälle? En usko että tuo on se syy, mutta koita varmuuden vuoksi jotain vanhempaa versiota...
     

Jaa tämä sivu