1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Plextor 708A ja Ritek G04

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Tm3 30.11.2004.

  1. Tm3

    Tm3 Member

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma on tällainen:

    Ostin joskus viime keväänä miljoonia ritekin dvd-levyjä cdrohlingesta. Pitkän aikaa paloivat hyvin, kunnes nyt viime aikoina on ruvennut tulemaan hitosti virheitä levyihin.

    Siis poltto menee hyvin onnistuneesti 100%, mutta verify written data kertoo, että virheitä on ja paljon. Lisäksi huomasin levyjen pohjan menevän kummalliseksi polton jälkeen. Tässä on kuva, tosin jokseenkin huonolaatuinen, mutta kyllä tuosta saa selvää:
    [​IMG]
    eli tuossa vasemmalla kuva siitä, mitä nykyisin tulee, ja oikealla kuva normaalista jäljestä.

    Missä vika ja mitä tälle ongelmalle voi tehdä? Levyssä luulisin itse vian olevan, mutta minkä takia pitkän aikaa toimivat hyvin ja nyt menee jokainen levy vituiks?
     
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vaikuttaa aika selvältä materiaali virheeltä.Joskus käy niin,että useat toimii loistavasti mutta pinon keskellä onkin muutamia viallisia aihioita.Itse joskus samantyylisen vian takia palautin Nierleen yhden tornin.Ota yhteys tonne mistä tilasit,kertovat kyllä kuinka toimia noiden(mun mielestä) selvästikin viallisten medioiden suhteen.
     

Jaa tämä sivu