1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

6260 vs. 7610 vs. K700i

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi Drizzt^^ 31.10.2004.

  1. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tommoset mallit ois niinku päässy loppusuoralle, mikä noista pitäs sit niinku ostaa?

    Toki muitakin malleja saa vielä ehdottaa.
     
  2.  
  3. DivxPro

    DivxPro Guest

    Osta 7610. Se noista vaihtoehdoista on paras. Unohda Sony Ericsson... Tai 6260 jos tykkäät läppiksestä.
     
  4. DivxPro

    DivxPro Guest

    Oho... Tuli kahteen kertaan.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.11.2004
  5. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    6260 olis mun valinta. Siksi omistankin sellaisen :> Se on halvempi kuin 7610 eikä ero ole muuta kuin "parempi" kamera (ts. yhtä paskalaatuisia kuvia ottaa, mutta 7610:assa ne on isompia) ja tietenkin muotoilu. Ja käsittääkseni 7610:ssa pitää olla joku erillinen sovitin (tulee mukana) muistikortille.
     
  6. Kopo

    Kopo Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2002
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä 6260kin on mun valinta ku viel halpeni samoihi hintoihi kuin 6600. alle 400e saa verkkokauppa.comist.
     
  7. DivxPro

    DivxPro Guest

    Niin pitää olla sovitin 6260:ssakin. Koska ne käyttää samaa RS-MMC korttia. Kyllähän 6260 on todella hyvä puhelin mutta jos ei tykkää löystyvästä saranasta niin osta 7610.
     
  8. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei pidä olla 6260:ssa mitään sovitinta, kortti tulee takakuoren alle, eikä tarvitse ottaa edes akkua irti. Varma tieto, koska omistan puhelimen :p
     
  9. Kopo

    Kopo Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2002
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. DivxPro

    DivxPro Guest

    No se sovitin on sitä varten jos sen muistikortin laittaa johonkin toiseen puhelimeen jossa ei ole RS-MMC paikkaa tai kortinlukijaan. Sitä tarkoitin. Eihän sitä tietystikään tarvi kyseisissä puhelimissa...
     
  11. tikoo

    tikoo Member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löystyyköhän tuon 6260 sarana nopeasti..Kannattaako vaihtaa tuo 6600 tuohon 6260???
     
  12. DivxPro

    DivxPro Guest

    No kyllä se sarana on jonkun verran löystynyt mutta kyllä se hyvin kuitenkin kestää. Mutta en suosittele vaihtamaan jos on kovin ronskikouranen, koska tuo varmasti hajoaa. Mutta todella hyvä puhelin muuten. Suosittelen!
     
  13. jotain

    jotain Member

    Liittynyt:
    03.11.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sanoisin että 6260. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen nokian läppikseen, tällä hetkellä 7200. Voisin itse vaihtaa kanssa 6260.
     
  14. tikoo

    tikoo Member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Divxpro kauan sulla on ollu se luuri??
     
  15. tikoo

    tikoo Member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mites ne mp3 soi tai sii smilta ne kuulostaa siin 6260:ssa????
     
  16. tikoo

    tikoo Member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muuten kun puhelin soi niin vastaako tuo 6260 kun sen läpän nostaa??? vai pitääkö siitä painaa jotain??
     
  17. United

    United Member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kun avaa läpän linja yhdistyy automaattisesti..mikä on hyvä sekä paha asia... paha siinä tapauksessa,jos haluaisit katsoa ensin kuka soittaa ja sitten vasta päättää vastaatko :) .Näppäinlukossa on selvä bugi , se ei vaikuta sivunappeihin ollenkaan !!! ja lähtee kysymättä pois päältä,kun läpän avaa.Itselläni on joko bugi tai muu ajoittainen vika puhelimessa nimittäin kytkettäessä puhelin päälle käynnistyminen kestää ajoittain 1-3 minuuttia..yleensä n.15 sekuntia ! Lisäksi hassu juttu on,että kuvatessa kameralla saat huonomman resoluution kameratilassa kuin esim. multimediatilassa (näyttö esillä "simpukkatilassa").Muuten puhelin on täydellinen ja akkukin kestää huomattavasti paremmin kuin edellisessä omistamassani 7650:ssä.
     
  18. DivxPro

    DivxPro Guest

    Mulla on ollut nyt noin kuukauden päivät tämä kännykkä ja sarana on tosiaan jonkun verran löystynyt tai oikeastaan vain taipuu vähän enemmän taaksepäin kuin ensimmäisenä päivänä mutta tuntuu jämäkältä saranalta kummiski.

    Testasin mp3:sia Motorola V80 ja SE K700i kanssa niin aika surkeilta kuulosti mulla, johtuen varmaankin monoäänestä.

    Ja siitä kameramoodin kuvaresoluutiosta niin se on sama mullakin eli joku 480x340. Ihme, miksi Nokia tuommosen teki. Mitä iloa nyt siitä kameramoodista on jos ei saa oikealla vga-tarkkuudella otettuja kuvia.

    Ja vielä läpän avaamisesta, eli se ei vastaa puhelimeen jos et avaa ihan loppuun saakka sitä läppää vaan jätät puoliväliin vaikka. Tällatavalla teen itsekkin. Mutta saahan sen asetuksista säädettyä, ettei vastaa kun avaa läpän.

    Vaikka nyt tulikin melko paljon negatiivisia seikkoja, niin en tarkoita sitä, että eikö olisi hyvä. Todellakin ostamisen arvoinen, ulkonäkökin on sopivan hillitty ja miellyttää ainakin minua.
     
  19. Kopo

    Kopo Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2002
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    philipsin joku camcorder ohjelmal saa puolet parempii kuvii ku sil nokian ohjelmal
     
  20. tikoo

    tikoo Member

    Liittynyt:
    08.12.2004
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itselläni on tuo camcorder ja on tosiaankin tärkeä softa sinäänsä koska sillä saa kuvattua sitä pitkää videokuvaa joka on hyvä juttu....
     
    Viimeksi muokattu: 14.12.2004
  21. DivxPro

    DivxPro Guest

    Saahan 6260:ankin vakiovideokameraohjelmalla kuvattua pitkiä videoita. Mutta mitä niistä on hyötyä kun juuri saa selvää kuvasta...
     

Jaa tämä sivu