1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anybody Know - Help pls?

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi SerZo 21.09.2004.

  1. SerZo

    SerZo Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2003
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei

    Miten saa PC:n näkymään TV:ssä? Luin ohjeet sivuilta, mutta niistä ei minulle ollut suoranaista apua. Joten kysyn asiaa sillä uhalla vaikka, joku sarkastisesti "marisee" asiasta!

    Itselläni on vanha NOKIAN TV, jossa on 2 kpl scart, 1kpl kuuloke ja antenniliitäntä.

    Näytönohjaimena on Matrox G550, jossa on mukana jonkinlainen lisäjohto(3-päinen TV?).

    No niin olen päässyt perille sen verran, että koska minulla ei ole TV:ssä S-video(supervideo?) liitäntää niin joudun liittämään PC:n antenniliitännän kautta TV:seen.
    Mutta millä/miten saan sen TV:n kaapelin kiinni PC:n ainoa, johon voisi laittaa sen olisi matrox lisäkaapeli - mutta mihin väliin sen voi laittaa monitorin ja PC:n väliin vai pitääkö monitori kaapeli ottaa pois?

    Matrox G550 kyllä tukee tv:tä lisänäyttönä?

    Mikäli, joku voisi auttaa olisin todella kiitollinen
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Ei taida antenniliitännällä onnistua(tai jos siihen kyhää sovittimen väliin).
    [​IMG]
    Tuo kiinni telkkarin SCART paikkaan ja sitten se S-video tuohon kiinni.
     
  4. SerZo

    SerZo Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2003
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    OK kiitoksi vastauksesta. Pitänee yrittää.
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    EDIT:TUPLA
     
    Viimeksi muokattu: 21.09.2004

Jaa tämä sivu