1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

infinite phoenix usb progger

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi rutger71 17.09.2004.

  1. rutger71

    rutger71 Member

    Liittynyt:
    17.09.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ohjelmoiko se nää kaikki "uudet kortit" moitteettomasti kuten fun6 ja mII ja tianium ( uusia ainakin minulle :) )
    Ja käykö alkup.conax camiin myös em kortit vai pitäisikö hankkia joku magic module etc.
    Viasat teki sen tepposensa ja nyt ajattelin että canal alkaisi olla helpompi murtaa pienillä laitehankinnoilla.

    Kiitos jo etukäteen
    R
     
  2.  
  3. Pena33

    Pena33 Guest

    Kyllä toimiikaikilla korteilla mitä on tänäpäivänä markkinoilla.
    Conakx cammi toimii paremmin kuin joku magic
     
  4. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä ohjelmoi mII ja titanium kortit moitteettomasti.

    eihän mII ja titanium kortteihin tarvi hommata conax cam:a????...muistaisin kuulleeni jostain että ne olis "conax" suojattuja tai jotain vastaavaa?!?!?....jollen kauheesti valehtele tai väärin ole kuullut!
     
  5. fabia

    fabia Member

    Liittynyt:
    27.02.2002
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla ei ainakaan toiminut noi stop:in m2 filet dvb-t:ssä. Mites muilla ?
     
  6. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mun kortissa toimi kyseiset filut. Mutta boksi ei hyväksy korttia. Testattiin finluxin boksilla toimi hyvin ja sitten mun omassa boksissa (Philips DTR2000) ni ei toiminut!

    Mikä boksi sulla on?..ootko päivittänyt os:n??
     
  7. fabia

    fabia Member

    Liittynyt:
    27.02.2002
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on nokian 260T ja laitoin os:än ja proggerin peräkkäin. Ei erroreita tai muutakaan ilmennyt ohjelmoitaessa mut ei vaan hyväksy korttia.
     
  8. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeileppa korttia jossain muussa boksissa. Ja jos toimii niin boksisi hylkii "piraatti kortteja"

    Minulla oli sama ongelma kortin sai ohjelmoitua helposti ei ilmottanut erroreita. Mutta kun laitoin korttini boksiini (philips dtr2000) niin boksi ilmoitti että väärä kortti. Kokeilin kaverin boksissa (finlux) ja kortti toimi moitteettomasti!.

    Nyt lähdetäänkin ostamaan uutta boksia!
     
  9. tikma

    tikma Regular member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli kans jotain häikkää, ei meinannut ensin kortit toimia missään, mutta kattelin sellaisen ohjelman ku Conax Decrypter By MegaPic ver. 0.3 (conaxdecrypter03.zip) ja ajoin sillä ensin kortille jotain ja sitten vasta mII.exe niin johan alkoi kortit pelittää joka vehkeessä. Ei oo kyllä hajuakaa, että mitä toi ohjelma kortille teki???
     
  10. cad60

    cad60 Member

    Liittynyt:
    01.08.2004
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "mulla on nokian 260T ja laitoin os:än ja proggerin peräkkäin. Ei erroreita tai muutakaan ilmennyt ohjelmoitaessa mut ei vaan hyväksy korttia."
    Älä muuta os:ää M2seen ...toimii alkuperäisellä myös Nokiassa !
     
  11. fog

    fog Guest

    Pistäkää se kortti virittimeen ja irrottakaa virittimen töpseli seinästä ja laittakaa takasin tää on toiminu aikast monessa virittimessä.
     
  12. kuqu

    kuqu Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Temeri, onko tosiaan niin että Philipsin DTR 2000 ei syö tuota MII-korttia? Ku meikäkin kokeili Stopin fileillä ja vaikka millä ohjelmoida MII korttia USB Phoenixillä! Ei onnistunu! Aina tuli että väärä kortti! Palaututin sit MII kortin takas ja USB Phoenixin. Aattelin, että en mä osaa tätä hommaa, mut jollakin muulla boksilla ois siis toiminu?! Onpa paska homma. Hitto ku tuli ostettua tuo DTR 2000! :(
     
  13. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä näin on että Philips DTR2000 hylkii ainakin mII korttia vaikka kortti on ohjelmoitu oikeín koska kortti toimii kaikissa muissa bokseissa joissa olen sitä testannut! Itse käytin stopin filuja myös.
     
  14. cad60

    cad60 Member

    Liittynyt:
    01.08.2004
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    M2 toimii myös Philips DTR 2000:ssakin . :eek:)
     
  15. Temeri--

    Temeri-- Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    cad60 miten sait toimimaan mII kortin DTR2000:ssa??

    Ei ainakaan toimi jos suoraan uudelle mII kortille asentaa mII.exe:n
     
  16. kuqu

    kuqu Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, näin on tilaan heti uudestaan USB Phoenixin ja MII kortin, jos vaan taatusti toimii DTR 2000:ssa!!! Se on cad60 pullakahvit ku kerrot meille muille miten homma toimii DTR 2000:ssa!!! [​IMG]
     
  17. kuqu

    kuqu Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2002
    Viestejä:
    314
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistin Temeri sulle yksityisviestiä jos vaan tuli läpi! Kyllä me saadaan toi Dtr-2000 viel toimii, hope so!
     
  18. Pena33

    Pena33 Guest

    Te kellä ei pellitä oletteko kokeileet Phoenix 3,68 asentoa?
     
  19. cad60

    cad60 Member

    Liittynyt:
    01.08.2004
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen parillekin kaverille ohjelmoinut normaalisti M2n (ei os muutosta)Philipsiin ja ko. kortit ovat toimineet
    (tit ei toimi). Mutta voisikohan olla saman tyylinen vika kuin oli titissä Seca2 fileiden ja Astonin cammin kanssa(1.05).
    Vain noin joka kolmas kortti toimi !
     
  20. Pena33

    Pena33 Guest

    Minusta toi Titt on aina ollut vähän varmempi kortti
    Tittiin tarvitsee vain kokeilla eri OS arvoa
    Kun uusi Mll fili tulee niin se ensinmäinen ei kunnolla toimi kaikissa boxeisa sitä parannellaan pari kertaa että toimisi paremmin, Viimeinen kodin aukaisu tapahtui 220904 sehän on titissä Mll filiä on viimexsi paranneltu 290804 Nissä Mll fileissä on jotakin buggeja joskus kodinvaihdossa Mll kortilla ei kenelekkään ole mitään vaikeuksia toisinaan taas ei millään aukea.
     
  21. cad60

    cad60 Member

    Liittynyt:
    01.08.2004
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tit on hyvä kortti yleisesti mutta kokemuksieni
    perusteella M2 toimii paremmin terrestiaali puolella.
    Ja onhan M2 tupla suurempi muistiltaan kuin tit eli
    saman kokoinen/sama kuin platinum ja knotcard .
    Mutta sitä emme tiedä toimiiko mikään kortti C***xin ja CDn kanssa tulevaisuudessa tai kuinka pitkään ?
     

Jaa tämä sivu