1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

World At War ongelma, auttakaa please :(

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi H.H 08.08.2010.

  1. H.H

    H.H Guest

    koko ajan tulee kickiä servuilta vaikka olen päivittänyt PunkBusterin. ilmoittaa tämmöstä koko ajan.

    PunkBuster kicked player
    RESTRICTION: service communication
    Failure: PnkBstrB.exe heartbeats stopped

    pelinkin olen uudestaan asentanut mutta ei auta. olisin tosi kiitollinen sille joka tämän ongelman osaisi korjata.
     
  2.  
  3. arffman

    arffman Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2005
    Viestejä:
    796
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Viimeksi muokattu: 08.08.2010
  4. H.H

    H.H Guest

    olen päivittänyt normaalisti PunkBusterin otin sen evenbalance sivulta. otin sen all windows paketin ja asensin koneelle ja päivitin sen sitten. mutta en ymmärrä tuota mitä tarkoitat tuolla niin hae tuolta ne pb filut ja laita manuaalisesti sinne pb kansioon.
    annatko tarkemmat ohjeet ja minkä paketin imen tuolta?
     
  5. arffman

    arffman Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2005
    Viestejä:
    796
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Eli otit tuosta eka linkistä sen For ALL Windows Games ja latasit sen? Sillä pystyy päivittämään sen pelin PB tiedostot.Sitten jos vielä herjaa, niin tuosta toisesta linkistä otat: PB Client v2.215 for Win32 Filename: wc002215.htm ja PB ClientA v1409 for Win32 Filename: wa001409.htm .Klikkaat hiiren oikealla ja tallennat vaikka työpöydälle.Sitten kopioit ne ja liität ne pelin PB kansioon.
     
  6. H.H

    H.H Guest

    nyt tuntus toimivan mutta sen näkee vasta vähän ajan päästä, olen tosi kiitollinen sinulle avusta jos vaan toimii, mutta ilmoittelen jos ei toimi.
     
  7. H.H

    H.H Guest

    no nyt se valittaa tämmöstä. Downloading account data. ja ei löydä servuja ja sit tulee tämmöinen että: can not connect to online service. johtusko taas tosta PunkBusterista vai mistä? no nyt toimii sillein että ei heitä servulta pois mutta ei pääsekään sinne :)
     
  8. arffman

    arffman Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2005
    Viestejä:
    796
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Oisko pääservulla ongelmia? Jollakin on Bf2142 kans sama vika.Huoltotaukoo tai jotain ihan muuta.Välillä herjasi samaa itsellänikin, kun pelasin aikoinaa BF2142 ja World At Waria.
     
  9. H.H

    H.H Guest

    luulin jo että joku käyttää mun peli serialia etten siks pääse. olen kyllä koittanu useemmalle servulle niin ei pääse.
     
  10. arffman

    arffman Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2005
    Viestejä:
    796
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Tuleeko servulista näkyviin?Onhan laitettu kaikki tarvittavat patchit?
     
  11. H.H

    H.H Guest

    kaikki patchit pitäs olla viimenen on tuo 1.7 ja kun menee peliin niin ei oikein tahdo ettiä peli listaa kun painaa refresh, voisko olla joku asetus väärin en ole kyllä koskenut mihinkään. samalla nimellä olen pelannut koko ajan mutta herjaako se tota tili nimee vai mitä?
     

Jaa tämä sivu