1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Trackmania Nations asennus ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Anskijou 22.08.2010.

  1. Anskijou

    Anskijou Member

    Liittynyt:
    22.08.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ois ongelma. Yritän nyt pitkästä aikaa taas asentaa kyseistä peliä.
    Heti kun peli on lataantunut koneelleni ja avaan tiedoston. Tulee tietenkin ikkuna, jossa kysytään, että suoritetaanko ohjelma. Klikkaan siitä. Seuraavaksi avautuu Trackmanian oma joku asennusohjelma, mutta edistystä ei tapahdu, vaikka venaisi puoli tuntia. Lataaminen junnaa kokoajan 0% kohdalla. Laitteistossani ei pitäisi olla mitään vikaa, tai on ne mitä peliin vaaditaan. Mikä siis voisi olla ongelmana?
     
  2.  
  3. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ensin voisit kertoa mikä käyttöjärjestelmä ja TMN asennuspaketti.
    Kuvakaappaus siitä virhetilanteesta olisi myös kiva.
     
  4. Anskijou

    Anskijou Member

    Liittynyt:
    22.08.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on Windows XP ja TMN asennuspaketti on kyseisen pelin omilta kotisivuilta ladattava TM nations united, sekä myöskään asennus ei onnistu, jos kokeilee lataa sitä toista eli TM nations forever. ja sen verran käsi olen, että en kuvakaappausta osaa tehdä. klikkaan vain asennusnappia. Koneeni lataa pelipaketin ja sen jälkeen ohjelma pitäisi suorittaa. klikattuani siitä aukeaa TM nationsin oma asennusohjelma, jossa lukee "exciting". ohjelma vain pysähtyy, mutta ilmoittaa kuitenkin, että asennus on käynnissä. lataus pysyy kohdassa 0%.
     

Jaa tämä sivu