1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Test Drive Unlimited 2 serverit

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi sjh_ 10.04.2011.

  1. sjh_

    sjh_ Member

    Liittynyt:
    10.08.2006
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen pelannut Test Drive Unlimited 2:sta PC:llä jo melkein kaksi kuukautta ja hyvin on toiminut (oon lisänny tarvittavat portit). Eilen kuitenkin tuli yhtäkkii, että "Test Drive Unlimited 2 servers are not available. Please try again". UpLauncher näyttää välillä punasella UdpBlocked ja välillä vihreellä Open FullCone, että toimii mainiosti, niinku tähänki asti näyttäny samaa viestiä porttien lisäämisen jälkee. Mutta nyt tosiaan en pääse peliin millään :( Kiitos jos viitsitte auttaa! :)
     
  2.  
  3. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Itsellä samaa ongelmaa, tosin aluksi NAT oli open fullcone (en pääsyt pelaamaan) sitten vaihtui strict symmetriciksi (pääsin pelaamaan) ja nyt taas näyttää tuota strictiä, mutta pelaaminen ei onnistu.
     
  4. sjh_

    sjh_ Member

    Liittynyt:
    10.08.2006
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon huono selittää.. Just suunnillee tollee mullaki sillä erotuksella, et strict symmetricillä en päässy pelaa onlinee. Täl hetkel "upd blocked" :( Onko vika mulla jossain vai onks palvelimil oikeesti vikaa? Mikä laajakaista sul on ja mikä modeemi? Mulla sonera 100 MB ja ZTE:n VDSL-boksi (931wii).
     
  5. sjh_

    sjh_ Member

    Liittynyt:
    10.08.2006
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eiku muistin väärin. Tuolla "Strict symmetricillä" en vissiinkää ees kokeillu ku halusin sen "vihreeks" ensin, ennenku käynnistän pelin.
     

Jaa tämä sivu