1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Test Drine Unlimited outo bugi!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Aapelipeeveli 19.05.2013.

  1. Aapelipeeveli

    Aapelipeeveli Member

    Liittynyt:
    19.05.2013
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tervehdys!

    TDU ensimmäinen osa, siinä on pulma. Onkohan tämä bugi ihan normisti tässä olemassa, olen koettanu googlettaa tästä, mutta samanlaista vikaa ei ole löytynyt. Onkohan tämä mulla itse pelissä tämä vika vai mistä tämä voi johtua?

    Eli.... tässä oli add-on paketti, lisäautot. Ihan manuaalisesti poistin kaiken, kun luulin että se siitä johtuu. Vai onkohan tämä 1.66v itsessään bugin alkusyy?

    Ongelma : - Eli kun ajelet autolla ihan kaikessa rauhassa Oahun saarta, yht'äkkiä kylkeesi kiilaa "haamu poliisiauto" eli mitään ei näy, mutta poliisit jytkäyttää miljoona km tunissa kylkeen ja hetikohta on jo muutenkin partiot kimpussasi. Ja tosiaan mitään poliisiautoa ei ole siinä vieressä, kesken ajon se vaan sieltä haamuna runttaa kylkeen. Tämä on todella veemäinen ongelma, ja siis olen uninstalloinut pelin monesti, alkuun uuden asetuksen jälkeen tämä ei kysynyt edes aktivointikoodia, mutta kun manuaalisesti poistin paskan joka puolelta, nyt se koodin kysyy. MIe luulin jo jotta nyt toimii, mutta ei..... hetken aikaa kun plaat tuo sama toistuu. Tää ongelma tulee oli add-on tai ei. Tosin kerran koetin peukaloida cheat enginellä jotta saisin isosti rahaa, tämä ei kylläkään onnistunut. Olisiko mahollista että sillä korruptoin peliini tuon bugin?

    Onkoha mahollista että olen korruptoinut itse dvd-levyni, johtuu siitä? Vai onko tämä joku yleinen bugi ja oisiko siihen korjausta, itse en tiedä/löydä?

    Ja käyttöliittym'äni on siis win7
     
  2.  
  3. Aapelipeeveli

    Aapelipeeveli Member

    Liittynyt:
    19.05.2013
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11



    Vastaan itse tähän, sillä löysin Youtubesta juuri saman bugin!!! En tiedä saako tänne linkittää mitään ? Joten hakekaa tubesta tällä nimellä "tdu invisible cops" ja klikatkaa se ylin 1.30min pituinen klippi. Siinä juuri sama probleema, eli tämä bugi lienee yleinen vistassa/seiskassa ainakin!

    Lopussa joku ehdottaa korjaukseksi tällaista, suora lainaus tuben käyttäjältä:

    "hello i have experienced the same problem exactly like you and what was the solution for me is to limit the fps from normal on my pc(120 fps+-) to 50 using the "fps limiter"

    you can download it from filestube search fps limiter 2.0 and you will find it (download it and use it on your own risk)

    i tested it while i was doing the 1hour 60minutes 123MI "race time" and no invisible cops anymore, BTW i won that "time race" for the first time(i even don't know that road track)!"

    Mutta miten uskaltaa ladata tuo luotettavasta lähteestä??? Ettenh imuroi viirusta?
     
  4. SpeechMan

    SpeechMan Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2007
    Viestejä:
    691
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuosta en varsinaisesti osaa sanoa mitään, mutta itsellä oli aikoinaan pelissä ongelmana näkymättömät autot. Aina kun näkyi vastaantulijoiden kaistalla pidempi pätkä tyhjää tietä ja meni siihen ajamaan, niin hetken päästä tuli nokkakolari tyhjää päin. Itse tosin pelasin online tilassa jolloin poliiseja ei ole mukana ollenkaan.

    Näillä tiedoilla uskaltaisin veikata pelissä itsessään olevan bugi. Tuo on TDU ykkönen on kauttaaltaan aika heikko räpellys, mikä on harmi koska ajaminen pelissä on enimmäkseen mukavaa.
     
  5. Aapelipeeveli

    Aapelipeeveli Member

    Liittynyt:
    19.05.2013
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Näin ymmärsin ja havaitsin kanssa, valitettavasti. Näinkin hyvä peli kuhisee bugeja. Lueskelin sekä online että offline pelaamisessa tulee erilaisia ongelmia. Etupäässä joko haamuautoja, joita ei näkyvästi ole olemassakaan tiellä. Offlinessa häiritsee erityisesti ne haamupoliisit. Ja pisti myös silmään, että erityisesti vista/7 , 8:sta en tiedä mitään, ovat näitä ongelma käyttiksiä.

    Ostin aikoinaan TDU:n XP:lle ja sillä pelini toimi ilman noita virheitä loistavasti. Tosin se oli alunalkaen vielä alkuperäisellä versiollakin. Kun sitten latasin 1.66 patchin (joka käsittääkseni korjasi pelin oudon "jäätymisen") toi se mukanaan tukun buheja! AINakin siltä se tuntuu, sillä patchin jäljiltä eka bugi oli, että kun freeridea ajelin kaikessa rauhassa tie!!!!! katosi muuntuen grafiikkamössöksi, sitä pystyi ajamaan jotkin pelin autot, näkymätöntä tietä pitkin, toiset taas putosi siitä ikäänkuin veteen, myös allekirjottanut putosi aina näistä "valevesistöistä".

    Seuraava ongelma oli tää haamupoliisit, jotka tuli vasta win 7:lla.

    Ymmärsin että vian voi korjata jotenkin kun ottaa pelistä pois kaiken liikenteen erään jutun avulla... tällöin peli on toki ykstoikkonen, luulisinnäin, mutta bugigin häviäsi. En ole tätä tosin kokeillut. Sääli että pelin patchien teko lopetettin, sillä olisi polttava tarve monelle pelaajalle rakentaa tosi tosi hyvä korjaus noille lukuisille veemäisille ongelmille.

    Tai sitte pitänee kokeilla vielä temppu, että hankkia koonaan uusi alkuperäisversioinen (ei 1.66) TDU ja kokeilla sitä.
     
  6. Aapelipeeveli

    Aapelipeeveli Member

    Liittynyt:
    19.05.2013
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Ei se näköjään pelissä, tässä levyssä, oo tuo vika. Heikkotehoisemmalla läppärillä toimii täysin moitteetta. Siihen en edes koettanutkaan asennela mitään add-on paketteja.

    Sitten tuolla isommalla myllyllä 3.40Ghz win7 servicepack1, Geforce GTX 560 TI, sillä se näköjään tekee tenää.

    En tiedä, menee yli ymmärryksen kaipa joillain asetuksilla ja säädöillä voinee ehkä vaikuttaa.

    Mitään ei pitäisi kaiken järjen mukaan olla jääminä entisistä installoinneista kun olen poistanut näkymättömistäkin kansioista kaiken ja jopa rekisteristä.... ainakinn olen kuvitellut poistaneeni.

    SItten itse pelissä tuo tien katoaminen kesken kaiken.....aivan kuin peli piirtäsi grafiikkaa hitaammin kuin itse kone pyörii, sen huomaa etenkin nopeilla autoilla....
     

Jaa tämä sivu