Star Wars JK Jedi Academy Kaatumis ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Teloitus 21.09.2009.

  1. Teloitus

    Teloitus Regular member

    Liittynyt:
    15.10.2008
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    HUOM! Viesti on todella pitkä, mutta PYYDÄN että suostutte auttamaan

    Ostin pelin steamin kautta ja heti kun aloin pelaamaan sitä ongelma ilmeni. Ensimmäisessä (briefin jälkeen) tulleessa tehtävän elokuvassa peli pysähtyi yllättäen. Odotin muutaman minuutin ja painoin enteriä tuloksena, että työpöytä tuli näkyviin.

    Virheilmoitus, joka kertoi pelin toiminnan keskeytyneen oli myös työpöydällä. Monen yrittämisen jälkeen pääsin vihdoin pelaamaan itse peliä.

    Myöhemmin sama ongelma ilmeni, ei kuitenkaan enään väli elokuvissa vaan pelatessa, mm. seuraavissa tapauksissa: kun hyökkään monen vihollisen kimppuun samaan aikaan, sähkötän monta vihollista samaan aikaan, hidastusta käytettäessä (eli kun tapat vihollisen niin voit säätää hidastuksen)

    Kerran vistani ilmoitti että ratkaisu ongelmaan voisi olla päivityksen lataaminen (tässä tapauksessa varmaankin patch 1.01, linkki alla)

    http://www.lucasarts.com/support/update/jediacademy.html

    No latasin päivityksen, mutta kun yritin käynnistää sitä tuli ilmoitus: "Star wars Jedi Knight: Jedi Academy not found.
    Please reinstall the game from the original CD-ROM and try again."


    Miten steam pelejä voi päivittää?

    Onko päivitys edes vastaus tähän ongelmaan?

    Mistä tiedän monesko patch pelissä on parhaillaan, eli haluan selvittää tarvitsenko edes päivitystä?

    Tietokoneeni:
    Prossu: Intel Core 2 Duo E8500
    Emo: ASUS P5Q Pro
    Käyttis: Vista Home Premium 64-bit
    Näytönohjain: Ati Radeon HD 4870 512 Mt

    Suurkiitos kaikille vastaajille!
     
  2.  
  3. Ysf

    Ysf Active member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    1,954
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    - Steam päivittää pelin jos päivityksiä on saatavilla.
    - Todennäköisesti Steamin kautta saatava peli on se "viimeisin" versio, eikä ongelma ole todennäköisesti päivityksestä kiinni.

    Vaikka steampowered.com -sivulla lukee jotta pelin pitäisi toimi vistassa niin peli on kehitetty xp:lle ja se on 32-bit softa. En ihmettelisi, että peli sukeltelee satunnaisesti ihan sen takia että alla on Vista. Ongelmia voi aiheuttaa myös Win Vista 64-bit yhdistettynä 32-bit softaan.

    Tuollaiset satunnaiset kaatumiset on pikkuongelmia joiden korjaaminen on yleensä työläämpää kun pelin käynnistäminen uudelleen.
     
    Viimeksi muokattu: 23.09.2009
  4. Teloitus

    Teloitus Regular member

    Liittynyt:
    15.10.2008
    Viestejä:
    129
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ongelmahan ei ole pelin uudelleen käynnistäminen vaan se, että peli jatkaa kaatuilua samassa kohdassa uudelleen ja uudelleen. On tapahtunut monesti niinkin, että olen käynnistänyt pelin kymmeniä kertoja uudelleen ja sama ongelma on edelleen, vaikka olen yrittänyt kiertää kaatumiskohtaa.

    Mutta Jedi Academy on uudempi kuin Jedi Outcast, joka minulla on kiinteänä pelinä. Vastaavaa ongelmaa ei Outcastissa ilmene.
     

Jaa tämä sivu