1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Rekisteröintiongelma Assassins Creed II:n kanssa

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi JaSillee 30.06.2011.

  1. JaSillee

    JaSillee Member

    Liittynyt:
    09.11.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve!

    Asensin hiljattain Windowsin uudestaan, minkä takia jouduin uudelleenasentamaan myös pelit. Assassins Creed II:n kohdalla pelkkä product key ei riitä, vaan avainkoodin pitää täsmätä oikean Uplay-tilin kanssa. Asennuksen yhteydessä kävi ilmi että koodi on kuulemma jo käytössä.
    Lähetin Ubisoftin tukeen postia, josta vastattiin että yksi koodi käy vain yhteen Uplay-tiliin. Sitten muistin että minulla on vanhempi tili jonka olin todennäköisesti unohtanut joskus. Kirjauduin sisään vanhalla tilillä ja yritin syöttää koodin siihen, mutta koodi oli kuulemma taas käytössä. Tästä turhautuneena laitoin Ubisoftille uudestaan postia ja kerroin ettei edellinen vastaus auttanut. Vastauksena tulee niinkin lohduttava tieto että lisäavun tarpeessa on soitettava Ubisoftin tekniseen tukeen luoja tietää minne.
    Seuraavaksi pistin Ubisoftille vielä kerran postia, tällä kertaa vanhalta Uplay-tililtä. Ei vastausta!

    Sattuisiko kukaan tietämään onko mitään tehtävissä? Olen lukenut monien lyövän päätään seinään AC2:n crackien kanssa ja sen takia olen yrittänyt pysytellä laillisissa keinoissa, joista ei näköjään ole mitään hyötyä.
     
  2.  
  3. DragoonJ

    DragoonJ Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2005
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kirjaudut siihen uplay-tiliin, mihin rekisteröit pelin ja alat pelaamaan. Sitä koodia ei tarvitse laittaa uudelleen.
     

Jaa tämä sivu