1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hamachi + css, cs 1.6 , half-life korkea ping

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Giisseli 07.02.2011.

  1. Giisseli

    Giisseli Member

    Liittynyt:
    06.02.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin eli kun yhdistän kaverin tekemälle servulle cs 1,6 (hostaajan pitää kirjottaa sv_lan 0) hamachin ip.llä niin pingi näyttää noin 500. Jos minä taas teen servun ja kaveri tulee sinne niin sen ip näyttää samoin. Rate asetuksilla tuasta saatiin sellaset 200 pois joten pingi on nyt 300 Netissä peli toimii täysillä grafiikoilla moitteettomasti samoin botteja vastaan. Ollaan myös kokeiltu eri versioita hamachista sekä re-instaaltu cs monta kertaa.


    Info

    Hamachin versio: 2.0.3.89
    Palomuuri:ESET smart security 4.0.437.0 (poissa käytöstä pelin aikana ei auta asiaa)
    2 megan netti
    Kone skannattu ccleanerilla easyclenarilla ja virustentorjuna ohjelmalla.
    Ei riipu koneen tehoista.
    Pelit joita kokeiltu ja todettu sama ongelma: Cs 1.6 Half-life uusimmat aidot versiot.
    Käyttöjärjestelmä: Windows XP.
    eikä ole mitään muita ohjelmia päällä kun pelataan.
    Ollaan saatu pelaamaan kun mulla oli vielä mun vanha pommikone.
    Sama vika kahdessa eri taloudessa.
    hamachia pystyy kyllä pingata ja se sanoo vastaus isännältä 5.192.XXX.XXX: tavuja=32 aika=125(välillä piikkejä 125-500 noin joka kymmenes on korkea) TTL 128


    kiitos jo etukäteen vastauksistanne! Ja kysykää jos tarttette lisäinfoa :)
     
  2.  
  3. Planetary

    Planetary Member

    Liittynyt:
    29.03.2005
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    http://www.tunngle.net/

    Kokeilehan tuota softaa. Toimii vaikka hamachikin on asennettuna näin myös itsellä. Luot tunnukset ja kirjaudut verkkoon ja vasemmasta laidasta osaatkin jo selventää mitä tahdot. Paljon yksinkertaisempi tapa pelata ystävien kanssa jos hamachi kärjistää hermoja mikä on yleistä. :D Ohjelman asennettua laidasta löytyy valikot kategoriaan ja kaikki multiplayer "ominaisuuden" omaavat pelit. Kun pelaatte niin molemmat menevät samaan lobbyyn jossa näette toisenne peli käyntiin servua ja avot. Hemmetin yksinkertainen ja pätevä softa ei tarvitse itse säätää ainoankaan asetuksen kanssa vaan tunngle säätää kaiken itse.
     

Jaa tämä sivu