1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Half life 2 ongelma: FAILURE TO PRESERVE MISSION-CRITICAL RESOURCES

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Mr.Mister 15.07.2010.

  1. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pelailin tässä pitkästä aikaa hl2:sta etiäpäin...
    ja pääsin CHAPTER7_TITLE HIGHWAY 17 mestaan...
    kun pääsen sillan alla olevaan huoneen sisään ja aion kulkea seuraavasta ovesta sillan alla menevään reittiin jossa peli alkaa lataamaan... ja hetken aikaa kun on lataillut, niin ruudun tausta menee mustaksi ja tulee teksti:
    ASSIGNMENT: TERMINATED
    SUBJECT: FREEMAN
    REASON: FAILURE TO PRESERVE MISSION-CRITICAL RESOURCES
    Peli antaa tuon "ilmoituksen" aina kun aion kulkea siitä ovesta etiäpäin ja ruudussa lukee hetken loading ja sen jälkeen äskeinen ilmoitus.

    Olen pelaillut peliä pikku hiljalleen eteenpäin millään hirveellä kiirellä en ole edennyt/pelaillut hl2:sta eteenpäin. Niin Steamin päivityksiä on tullut lisää ja lisää ja lisää... mm. Achievements juttu on ilmestynyt sinä aikana peliin edellisestä peli kerrastani.

    Olisiko nämä päivitykset voineet "pilata" tallenukseni, niin etten pysty pelaamaan eteenpäin kyseistä tallennusta, vaan joutuisin aloittamaan alusta?

    Olen tarkistanut monet kerrat palomuurin asetukset... jopa antanut muita ohjelmia vapaammat asetukset steamille, hl, hl2 yms. mutta mikään ei tunnu auttavan.

    Mitä muuta voisi kokeilla tässä tilanteessa...?
     
    Viimeksi muokattu: 15.07.2010
  2.  
  3. Mr.Mister

    Mr.Mister Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2005
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vastaus omaan kysymykseeni...
    Annoin tuon ongelman jälkeen Steamille ja itse peleille mitään pelaan löysähköt oikeudet käyttää nettiä palomuurin läpi.
    Sen jälkeen etsin tarpeeksi "kaukaa" olevan tallenuksen ja pelasin uudelleen vain samaiseen kohtaa saakka ja homma toimi ihan normaalisti.
     

Jaa tämä sivu