1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

GTA III Liberty City, missä loput tehtävät?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Fethry1 03.11.2009.

1. Fethry1

Fethry1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,,

Sain kaverilta kyseisen pelin, jota olen nyt pelaillut jo jonkun aikaa. Nyt sitten peli on ilmeisesti pelattu läpi. Tehtävän nimi oli "The Exhange", ja sen jälkeen sitten tuli tekijä infoa. Muuten hyvä, mutta kun olen pelannut VASTA 61 tehtävää kaikkiaan 73:sta! Youtubesta kun katsoin, The Exchange on vasta 66 tehtävä, vaikka mulla se on 61!

Missä loput? Statseissa lukee myös, että olen tehnyt vasta 55% pelistä. Ilmeisiseti se on sentään väärässä, mutta miten puuttuvat missionit selitetään?

Jos joku tietää, mistä niitä löytyy, niin laitatko tänne ohjeita.
    Niin, ja mikä on niiden kahden tunnelin tarkoitus Shoreside Valessa? Niiden jotka eivät ole auki siis. Aukeavatko ne jossain vaiheessa?

2.  
  3. Manthi

Manthi Guest

Katoppa g-unleashed sivustolta siel on kaikki missionit ja sivu tehtävät jne ja gamefag sivustolta kato 100% meno lista läpi

4. Dreamlore

Dreamlore Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuossa pelissä on niin paljon muutakin kuin pelkät (juonelliset)tehtävät jotka tuohon läpäisyprosenttiin vaikuttavat.

Ja ei, tunnelit eivät aukea.

Jaa tämä sivu