1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

FPS:n lasku pelatessani League of Legendsiä

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Illarian 01.10.2011.

  1. Illarian

    Illarian Member

    Liittynyt:
    06.09.2011
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei,

    Kun aloitin pelaamaan League of Legendsiä, niin ei ollut mitään FPS:n laskuongelmia. FPS pysyi silloin kokoajan 60:ssä. Mutta nyt jostain syystä FPS on alkanut laskea häiritsevästi muun muassa isoissa tappeluissa, jossa on paljon porukkaa samaan aikaan. Ostin vähän aika sitten uuden näytönohjaimen, eli koneen tehoissa ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Näytönohjaimen ajurit olen päivittänyt ja teen melko usein viruksen tarkistuksia Avastilla + formatoin koneen ennen uuden näytönohjaimen asennusta. Olen havainnut tämän ongelman vain League of Legendsissä. Mikä voisi olla ratkaisu tähän ongelmaan?
     
    Viimeksi muokattu: 01.10.2011
  2.  
  3. JP24

    JP24 Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    649
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Annas koneen tiedot niin ne auttaa ensiksi.
    Yksi vaihtoehto on että laitat videoasetuksista v-sync/vertical sync pois päältä ja laita frame capin bencmarkille. Näillä kahdella asetuksella sain itse paremman frameraten
     
  4. Illarian

    Illarian Member

    Liittynyt:
    06.09.2011
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tässä olis ny ensiksi ainakin prosessori: Intel(R)Core(TM)2Quad CPU Q9450 @2.66GHz (4CPUs) ja näytönohjain: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti, jos nää tiedot riittäis? FPS ollu ennen se n. 60 ja nyt laitoin noi asetukset, mitkä ehdotit, niin nyt FPS tuntuu hyppelevän 100 molemmin puolin. Enemmän se ny on kumminkin alle sadan. Jos ei kumminkaan auttais tarpeeks siihen FPS:n laskuun isoissa tappeluissa ym. niin mitä vois viel sit kokeilla?
     
    Viimeksi muokattu: 02.10.2011
  5. JP24

    JP24 Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    649
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Asennat uusimmat ajurit, ylikellotat. Minulla riitti toi mitä ehdotin. Sillä sain fps:sän pyörimään yli sadassa.
     
  6. Illarian

    Illarian Member

    Liittynyt:
    06.09.2011
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok, kiitos neuvoista!
     

Jaa tämä sivu