1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Diablo 3 - moninpeli verkossa, onko haittaa yksinpeluulle

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi meli2 16.10.2012.

  1. meli2

    meli2 Member

    Liittynyt:
    15.10.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos menen moninpeliin johonkin aiempaan kenttään kuin mihin olen yksin pelatessani päässyt, niin tallentaako se yksinpelini päälle eli en enää pääsisi jatkamaan siitä missä yksin pelatessani olin vaan siitä, mihin moninpeli jäi?
    Vai ovatko nämä kaksi tyystin erillistä juttua eli ei ole haittaa puolin eikä toisin pelaamiselle?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Yksin- ja moninpeli eivät ole erillään, vaan hahmo ja sen eteneminen on sama.

    Questin josta jatkaa voi valita hahmon valinnan yhteydessä, jos haluaa pelata uudelleen vanhoja paikkoja.
     
  4. meli2

    meli2 Member

    Liittynyt:
    15.10.2012
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli jos menen moninpelissä johonkin vanhaan kenttään, niin voin kuitenkin yksinpelissä valita vielä sen uudemman kentän johon asti olin yksinpelissäni päässyt ennen kuin kokeilin moninpeliä? En siis halua väkisin mennä vanhoja mestoja uusiksi sen takia että halusin kokeilla moninpeliä..
     
  5. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    kyllä voit palata sitten takaisin yksinpelissä sinne missä asti olit, vaikka menisit moninpelissä aiempaan paikkaan.
     

Jaa tämä sivu