1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call Of Duty 1:n ongelma kenttä 14''ship''

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi FastBal70 08.11.2010.

  1. FastBal70

    FastBal70 Member

    Liittynyt:
    08.11.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miksei anna viimestä ''objectiivia'' että pääsis kentän läpi?
     
  2.  
  3. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kerropas vähän tarkemmin.. Missä kohdin olet, mitä oot jo tehnyt ja niin edelleen?

    Ootko vielä sen SAS-kapteenin kanssa, vai joko se häipyi omille teilleen?

    Ootko siis jo hakenut ne randomläpyskät (vai mitkä nyt olivatkaan) sieltä jostain sen laivan kapteenin hytistä, vai onko nimenomaan se se asia, josta ei mainita mitään?
     
  4. FastBal70

    FastBal70 Member

    Liittynyt:
    08.11.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli oon tuhonu kaikki radarit ja ottanu jotku paperit.Sen jälkeen pitäs tulla uus objecti mikä päästää veneelle ja kentän läpi.
     
  5. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos oot varma että oot tuhonnut ne kaikki, niin ootko kokeillut vaan yksinkertasesti mennä siihen kohtaan, jossa se vene on ja toivoa, että siihen menemällä pääset sen läpi?

    Vene on muistaakseni koko ajan samassa paikassa, siinä mistä nousit laivaan.

    Jos ei toimi, niin kokeile aloittaa koko (allied assaultista 100% pöllitty) tehtävä alusta. Jos vieläkin bugaa, kokeile poistaa ja asentaa peli uudestaan (ota tietty savet talteen just in case).
     
  6. FastBal70

    FastBal70 Member

    Liittynyt:
    08.11.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon asentanu uuestaan,päivittäny ja ootellu veneesä kauan mut'ei pääse läpi.
     
  7. FastBal70

    FastBal70 Member

    Liittynyt:
    08.11.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitäs tulla se tähti siihen karttaan ku kaikki tehtävät on tehny.
     
  8. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No en mä sitten keksi muuta, kun että oot unohtanu jonkun objectiven matkan varrelle... :/

    E: Ja niin pitäis sen tähden tulla. Näkyykö siinä objectives-listassa (sarkain) mitään objectivea? "Tutka"kin on varmaan tyhjä.
     
    Viimeksi muokattu: 08.11.2010
  9. FastBal70

    FastBal70 Member

    Liittynyt:
    08.11.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikissa objectiiveissa on merkki että ne on tehty.Eli ei se näytä enempää vaikka pitäs vielä yks olla.Eli se käskee palata veneelle.Ja kuski sanoo että Cpt.Price is dead.Sit'se menee läpi.
     
    Viimeksi muokattu: 08.11.2010
  10. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No jo on kyllä sitten kumma... Itte varmaan kymmenen kertaa mennyt ko. tehtävän läpi, ja aina heti niiden radarien räiskimisen jälkeen käynyt kaikki kuvailemallasi tavalla.

    Huonompi homma sitten. Usein jos pelin pysäyttäviä bugeja tulee, pelaamalla alusta alkaen uudestaan voi tepsiä. Mulla ainakin toiminut. Mutta kumma juttu, sitä vois helposti luulla että 7 vuotta vanhaan peliin olis jo kaikki bugit ehditty korjata :(
     
  11. FastBal70

    FastBal70 Member

    Liittynyt:
    08.11.2010
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep.Oon itekkin pelanu COD:n monesti läpi aikonaan.Nyt vaan ihmettelen.Ja oon alottanu alusta monet kerrat ja tehny kaikki osaamani temput.
     
    Viimeksi muokattu: 09.11.2010

Jaa tämä sivu