1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

battlefield heroes ongelma!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi bfh 02.01.2010.

  1. bfh

    bfh Member

    Liittynyt:
    02.01.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no koneellani on ennen toiminut tuo kyseinen peli mutta koneeseen oli tullut ongelma ja olin buutannut koneen olin laittanut kaikki driverit mitä minulla oli cdeillä ja olin sitten ruvennut lataamaan tuota peliä se latasi sen loppuun asti ja sitten kun yritin käynnistää peliä se hälytti ett windows on löytäny kyseisestä pelistä ongelman ja lopettanut sen olen kokeillut ladata sitä monesti uudelleen ja käynistäny monesti uudelleen mutta aina sama asia.. osaisiko joku neuvoa mitä tehdä? (olen aika newbie näissä tietokone asioissa joten jos joku osaa neuvoa voiko kertoa tarkkaan miten asian korjaus tehdään :)
     
  2.  
  3. Eldorad0

    Eldorad0 Regular member

    Liittynyt:
    18.08.2008
    Viestejä:
    341
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    CDeillä? Lataathan viimeisimmät driversit esim. atin tai nvidian verkkosivuilta. Hyvänä esimerkkinä mulla tossa pöydällä näyttiksen mukana tullut cd: CATALYST Driver Version 8.8, kun uusin on nyt 9.12.

    Ja jos sulla on Vista tai Windows 7 niin clickkaa sitä browseria jolla käynnistät pelin oikealla hiirenpainikkeella ja laita Suorita Järjestelmänvalvojana.
     

Jaa tämä sivu