1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Battlefield 2142 Deluxe Edition ongelma?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Tonjskoff 11.01.2013.

  1. Tonjskoff

    Tonjskoff Member

    Liittynyt:
    31.10.2008
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tänään kävin hakemassa kyseisen pelin jo toista kertaa :D hah... Asensin pelin ja laitoin kaikki punkbusterit ja game spy comraden tuli myös... Asennus sujui moitteitta ja tein käyttäjät jne, mutta kun haen serverilistaa niin näytölle ei vain tule ainuttakaan serveriä? Onko peli muka niin kuollut vai missä mättää? F-securen olen kuitenkin sallinut, että bf:ää voi pelata netissä jne. En sitten tiedä miksi yhtäkään servua ei vain tule? :O
    Ja lisää ongelmia... kokeilen jopa yksinpeliä niin peli vain kaatuu. Yritän vaihtaa yhteensopivuutta XP ja Vistaan mutta sama "bf2142 lakkasi toimimasta" :S

    Kiitos, jos voitte auttaa!

    ps. hyvää vkloppua X)
     
    Viimeksi muokattu: 11.01.2013
  2.  
  3. Hoodster

    Hoodster Member

    Liittynyt:
    28.08.2010
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Peli todellakin on kuollut. Joskus kun pelasin joutui lataamaan serverit netistä EAn sivuilta myös patchit pitää ladata jokainen yksitellen ja oikeassa järjestyksessä. Itse pelistä, se on helvetin hyvä vaikka onkin tulevaisuuspeli (onneksi ei yhtään laaseria). Niin ja deluxe edition aika turha nykyään, koska ne talvimäpit+aseet sai kai uusimmassa patchissa ilmatteeks. Itellä vaan jäi pelaaminen siihen, kun ei kans enää toiminu koko peli ja patchi oli ensimmäinen.
     
  4. Hoodster

    Hoodster Member

    Liittynyt:
    28.08.2010
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Peli todellakin on kuollut. Joskus kun pelasin joutui lataamaan serverit netistä EAn sivuilta myös patchit pitää ladata jokainen yksitellen ja oikeassa järjestyksessä. Itse pelistä, se on helvetin hyvä vaikka onkin tulevaisuuspeli (onneksi ei yhtään laaseria). Niin ja deluxe edition aika turha nykyään, koska ne talvimäpit+aseet sai kai uusimmassa patchissa ilmatteeks. Itellä vaan jäi pelaaminen siihen, kun ei kans enää toiminu koko peli ja patchi oli ensimmäinen.
     

Jaa tämä sivu