Hei Onko kenelläkään tietoa siitä että jakaako verkkokauppa beta koodeja bad company 2 nimiseen peliin?
Itse tilasin Bad company 2: limited editionin Verkkokaupasta, en ole ainakaan vielä saanut minkäänlaista koodia. Pitäisikö minun laittaa mailia sinnepäin?
jooh, kuinkas kauan kestää ladata toi beta, ja mistä tulis nopeiten? 2mb netti... :S lähetän nyt cdon:iin sähköpostia, ja kysyn beta keystä
Steamista saa ennakkotilattua ja pääsee samalla betaan mukaan. Minulla ois sellanen ongelma, kun käynnistän pelin, niin tulee pelkkä musta ruutu ja ei mitään muuta. voisiko joku neuvoa miten saisi toimimaan?
@Pahkasika Windows 7??? Itse sain betan toimimaan ,kun menin steamin steamapps kansioon.Etin sieltä ton BC2 kuvakkeen ja suoritin järjestelmänvalvojana.Steamista suoraan ei onnannu,mut vistalla toimii suoraan.
CDON.comsta lähettivät minulle beta koodin, 2 päivää jo täyttähäkää pelaillut. Nikki on Lepola _[FIN rank 5 jo Hyvä peli, äänimaailma on kyl aivan herkkua korville, grafiikka kaunis vaikka jotenkin omanlaisensa. Osuminen on sitten jotain... en vain tykkää osua millään aseella kehenkään Reconilla ja assultilla pelaan suurimman osan.
joo, kaverin beta keyllä nyt pelailen, kestää olla max 5 min servussa niin tulee connection to server lost tms... -.- kaverin tykönä sama... portit availtu, koitettu ilman palomuuria yms..
Täältä kannattaa ostaa peli ennemmin kuin steamista vaikkapa. Betakey tuli mulle tasan päivässä. Tuossa säästää steamiin verrattuna 15€ ja saa sitten vielä fyysisen version pelistä. Itte tilasin tuolta Niin, ja sen beta keyn tultua tilauksen voi perua = ilmainen betakey )
:O Toimiiko tuo todella? Onko joku testannut? Luulen että joku sählä siinä että ei voi peruuttaa tai jotain, muuten kaikkihan noin tekisivät.
Kyllä mulla antaa että cancel order- yes or no Ehkä kaikki ei ole vielä tajunnut? Joku on tuon tuolla pelin kommenteissakin maininnut.