1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

APB - All Points Bulletin - Pari Kysymystä

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi i420 07.04.2011.

  1. i420

    i420 Guest

    Olen ilmeisesti jostain APB:N uutisista jäänyt paitsi kun en tiedä/ole kuullut , joten kysyisin pari kysymystä jos joku tietäisi.

    - APB Create New Account ei toimi , eli ei siis nettisivulla vaan ihan peli valikossa. Johtuuko jostain näistä beta jutuista , eikö siis pelin vakaa versio ole vielä tullut?. (JOS ei , tiedätkö milloin tulee.)

    - Tarvinko tuon gamesfirst tilin tämän pelaamiseen. Ajattelin vain että jos ei tarvitse kun tähän APB:hen ilmeisesti ihan oma tili luodaan niin mielelläni poistan kaikki tietoni tuolta koska en pidä siitä että ne lisäävät tilini kaikkiin heidän peleihinsä.

    - APB:n pitäisi olla ilmainen mutta silti esim. amazon.co.uk:ssa myydän sitä .Itse kyllä sain pelin ihan ilmaiseksi gamesfirstiin liityttyäni , ihmettelen muuten vain.

    Anteeksi tietämättömyyteni , nämä voivat kuulostaa hieman tyhmiltä toisille mutta viime vuonna kiinnostuin pelistä ja luin että se lopetetaan joten sitten lopetin uutisten lukemisen. Nyt muutama kuukausi sitten huomasin että se kuulemma pystytetään uudestaan uuden firman johtamana , niin aloin taas kiinnostua ;).

    Kiitos Kaikille Vastaajille.
     
  2.  
  3. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tuosta ilmaisuudesta voin sanoa, että kyseinen peli on suljetussa betassa.
     
  4. Rikama

    Rikama Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2009
    Viestejä:
    898
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos sitä myydään vielä jossain niin älä osta. Se on se alkuperäinen konkurssiin menneen firman kikkare, josta tuo ilmainen on syntynyt.
    Tuon alkup. APB:n serverit on suljettu aikoja sitten, ei voi pelata.
     
  5. i420

    i420 Guest

    Tiedätkö että milloin siitä ilmestyy se "vakaa" versio?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.04.2011
  6. i420

    i420 Guest

    Kiitos paljon vinkistä. Itse liityin tohon gamersfirstiin ja sieltä ilmaiseksi sain pelin. Sitä ennen kyllä ajattelin ostamista.
     

Jaa tämä sivu