1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Age of empires 2 apuja!!

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi huinen 10.01.2011.

  1. huinen

    huinen Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tää on niin legendaarinen peli. päätin testata sitä taas, ja eihän täst tuu mitään, eli pari päivää oon koittanu ettii kaikkiin kysymyksiin vastauksia. pääsin jo jossain vaiheessa siihen, että olin pelin sisällä mutta en saanut valittua 1280x1024 grafiikkaa, se oli lukittu, jollon peliä ei oo mitään järkee pelata.

    No, nyt oon taas alkuvaiheessa koska jouduin palauttaa koko järjestelmän tietokoneeseen, poistettuani näytönohjaimen käytöstä, ja näyttö meni pimeeks. Ja poistin sen siks, ku sillä lailla se toimi se peli tosin ilman sitä grafiikkaa 1280x1024.

    Jos joku, jolla on ollu samoja ongelmia tai tietää asiasta olisin erittäin kiitollinen jos vois auttaa pala palalta miten homma toimii.

    Eli kone on acer aspire 5535 - 604G32Mn.
    Näyttö: ATI Radeon HD 3200 graphics, päänäytönohjain: atidxx32.dll
    Direct x versio 11 löytyy.
    En osannu ettii enempää mitään paikkaa mistä saisin ladattuu uusimman näytönohjaimen.
     
  2.  
  3. huinen

    huinen Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nii ja windows vista tosiaan kyseessä. Tietääköhän kukaan tätä ongelmaa tai osaako auttaa. Oon niin uupunu koko juttuun ni ajattelin et tääl on varmaa porukkaa joka osais vähä jelppii. Aluks siis ku käynnistän pelin, kone herjaa etten oo järjestelmänvalvoja, vaikka oon. Sen jälkee ku suoritan sen järjestelmänvalvojana, age of empires "lakaa toimimasta" Tarviiks se direct x 9:n ?
     
  4. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä taitoja varmasti löytyy, mutta viisaimmilla ei ole tänään vapaapäivää vaan raatavat töissä. Et voi olettaa, että saat kaikenhetitännenyt.

    Ootko kokeillut asentaa ja suorittaa yhteensopivuustilassa?
     
  5. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Ongelma on jotenkin korjattavissa, koska omassa konevainaassa AoE II pöyri ihan ongelmitta Vistalla. Täytyy kyllä mainita, että kyseessä ei ollut levyltä asennettu versio, vaan laneilla nostalgiapuuskissa kaverin tikulta kopsattu rar-tiedosto, joka piti vain purkaa päästäkseen pelaamaan.

    E: Typoja...
     
    Viimeksi muokattu: 11.01.2011
  6. huinen

    huinen Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oon koittanu suorittaa yhteensopivuus tilassa kyllä! Ei onnistu... Asennus yhteensopivuustilassa onki sit toinen juttu. koitin äsken tsekkailla mut en ihan tajunnu.
     
  7. huinen

    huinen Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oon jo hiukan turhautunut, kun kolme päivää yrittäny kaikkeni, vaikka en olekaan mikään "tietokonenero" nii oon silti hyvin tajunnu kaikki ohjeet mitä oon googlettanu ja toiminu niiden mukaan ja pääsinkin suht pitkälle. mut jäi sit parista asiasta kiinni.

    Pitää varmaan tyytyä Age of mythologyyn kun uudempana pelinä toimii moitteetta koneellani.

    huoh :(
     
  8. Thor1993

    Thor1993 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2007
    Viestejä:
    860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Iteltäkin löytyy kaverilta kopsattu noneedtoinstall -versio ko. pelistä ja ei oo sen kanssa ollu ongelmia XP:llä, Vistalla tai W7:lla. Kaikilla toiminut moitteetta..

    Jos omistaa jonkun pelin ja on siitä maksanut, mutta ei saa sitä suoraa toimimaa, onko väärin ladata toinen versio samasta pelistä - siis sellainen joka toimii.
     
  9. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    sepä se jos omistat aidon, niin lataa jostain tuollainen paketti mikä vain puretaan ja johan toimii, itsellekkin laneilta tarttunut tuo mukaan.
     
  10. huinen

    huinen Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä saan sen ladattua?
     
  11. huinen

    huinen Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä sen saan? Torrentista?
     
  12. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Nyt liikutaan sääntöjen rajamailla. Suorat linkit ja muutenkin piratistmin tukeminen on kielletty, joten en mä tohon mitään sano. Google saattaa sanoa.
     
  13. huinen

    huinen Member

    Liittynyt:
    10.01.2011
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin, täällähän kukaan ei onneksi ole ikinä ladannut mitään :) Niin kuin en myöskään minä. Kunhan kysyin.
     

Jaa tämä sivu