1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

CD-levyjen muuttaminen Mp3:ksi ei onnistu millään ohjeömalla

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi euphonium 27.12.2013.

  1. euphonium

    euphonium Newbie

    Liittynyt:
    27.12.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Minun pitäisi mennä viikonloppuna auttamaan kaveria tietokoneongelmassa, jota olen aikaisemmin yrittänyt selvittää onnistumatta. Kun hänen koneellaan yrittää muuttaa cd-levyltä musiikkia mp3-muotoon, tehdystä tiedostosta soi vain vajaa minuutti alusta ja sen jälkeen joko hiljaisuutta tai suhinaa. Kummallista on se, että ongelma esiintyy riippumatta siitä, mitä ohjelmaa käyttää rippaukseen tai kyseisen äänitiedostoon toistoon. Ongelma alkoi kuulemma, kun koneeseen asennettiin käyttöjärjestelmä uudelleen huollossa. Muualta, kuin CD-levyiltä kopioidut Mp3-tiedostot toimivat normaalisti. Kokeiltu on myös niin montaa eri levyä, ettei kyse ole taatusti mistään kopiosuojauksesta. Olen ymmälläni. Voisiko joku auttaa.Käyttöjärjestelmä on Windows Vista.
     
    Viimeksi muokattu: 27.12.2013
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Toistuvatko CD-levyjen kappaleet oikein, jos niitä soittaa esim. Windows Media Playerillä? Vai tuleeko niissäkin tuo sama ongelma minuutin jälkeen?
     
  4. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Viimeksi muokattu: 28.12.2013
  5. euphonium

    euphonium Newbie

    Liittynyt:
    27.12.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kävin tänään sen kaverin luona. Rippaus ei onnistu myöskään Exact Audio Copyllä, eikä asema myöskään soita levyjä kunnolla, eli vika on varmaan asemassa. Neuvoin kaveria hankkimaan uuden aseman,
     
    Viimeksi muokattu: 29.12.2013
  6. euphonium

    euphonium Newbie

    Liittynyt:
    27.12.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kävin tänään sen kaverin luona. CD-asema ei myöskään soita biisejä kunnolla, eli vika on luultavasti asemassa. Neuvoin kaveria hankkimaan uuden aseman.
     

Jaa tämä sivu