1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TV-out kytkettynä, näyttö jää pimeäksi

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jari_999 23.01.2013.

  1. jari_999

    jari_999 Member

    Liittynyt:
    23.01.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    TFT-näyttö jää koneen käynnistäessä pimeäksi jos S-video piuha on kytkettynä televisioon (töllöön ei myöskään kuvaa).

    Ongelma ilmaantui Nvidia-asetusohjelmassa klikkailtuani jotain säätöjä, poistin ohjelman+kaikki ajurit Windows 7 ohjelmapoiston kautta ja myöhemmin käyttäen myös Driver Sweeper ohjelmaa, joka poisti system kansiosta ja windowsin rekisterista juttuja.

    Tässä kohtaa koitin television kytkemistä uudelleen ajureilla jotka Win 7 tarjoaa, TV löytyi, mutta kuvaa ei. Asensin Nvidian saitilta taas ajurihässäkkäpaketin -> taas ollaan samassa tilassa kuin tekstini alussa.

    Ideoita? Välttäisin mielelläni Windowsin uudelleenasennuksen.
     
  2.  
  3. micro2013

    micro2013 Active member

    Liittynyt:
    03.09.2012
    Viestejä:
    1,248
    Kiitokset:
    26
    Pisteet:
    58
    jaa onkos sulla ihan läppäri vai kunnon pc tietokone? ei ole kukaan varmaan vuosiin kytkenyt tietokonetta s-video liitännän kautta telkkariin....vga,dvi tai hdmi liitin telkkaria varten on nykyään...
     
  4. jari_999

    jari_999 Member

    Liittynyt:
    23.01.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On "kunnon pc". Uusi näyttiskin käynyt mielessä, johon voisi sijoittaa jo pelkästään, että pääsee helpolla (jos pääsee). Hdmi liitäntä sentään löytyy telkkarista.
     
    Viimeksi muokattu: 29.01.2013
  5. swod

    swod Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2009
    Viestejä:
    321
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Mä olen kytkenyt svideolla tietokoneen mun vanhaan putkitöllöön. Ei tule kloonauskuvaa telkkuun. Mikä neuvoksi? Winxp:llä löytyi kyllä heti telkku ja kuva siihen tuli.
     

Jaa tämä sivu