1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VirtualDub ongelma

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi tub3 26.07.2010.

  1. tub3

    tub3 Member

    Liittynyt:
    13.12.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkäs minulla on tuollainen ongelma kun teen sellaisen noin 5min pitkän videon jonka ensin renderöin vegasissa ja siitä tuli 32,2 Gt iso, sitten laitan sen virtualdubbinn ja video asetuksista laitan compressionin XviD iin. Kun laitan save as AVI se tekee sen loppuun mutta siitä tulee n350Mt kokoinen. Eli onko kenelläkään neuvoja siihen miten saisin sen vaikka alle 100Mt, sillä tarkoituksena oli uppia tuo clippi nettiin että kaveri voisi ladata sen mutta tuon 300Mt lataus hieman on hidasta. Kokeilin laittaa XviD asetuksista qualityn huonoimmalle (pienin filesize) mutta silloin laatu oli aivan hirveää. Joten voisiko joku auttaa minua hieman.

    Kiitos.
     
  2.  
  3. Nokia5000

    Nokia5000 Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2010
    Viestejä:
    156
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa olla mahdotonta.
     
  4. tub3

    tub3 Member

    Liittynyt:
    13.12.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    niin vähä oon kans mietiskelly
     
  5. Automic

    Automic Member

    Liittynyt:
    17.05.2010
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Riippuu mikä versio Vegas sulla on. Meinaan voin hieman neuvoa Rendin suhteen ilman VirtualDub. Koska ite teen mun videot 1080p laadulla. Mitä paljon tapahtumia esmin: Videon häivitys jne nostaa sitä kokoa.
     

Jaa tämä sivu