1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

AutoGK ongelma

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi siilimies 26.11.2009.

  1. siilimies

    siilimies Member

    Liittynyt:
    24.03.2007
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heips,
    on sellainen ongelma autoGK:n kanssa että kun teen projektin, en saa ulos KOKO elokuvaa avina, ainoastaan osan siitä. Laitan tähän linkkinä screencapin josta asia selvinnee parhaiten...http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2dsi8+juki-autogkscreencap.html
    Eli tässä tapauksessa saan avina ulos vain ensimmäisen 5 minuuttia elokuvasta. Lisäksi kuva on "nykivää"=> ei katsottava. Lisäksi koko elokuvan ääniraita on erillisenä mp3 tiedostona.
    Alkuperäinen video on koneella 5 vob tiedostona jotka olen nimennyt *_1, *_2 jne autoGK:n ohjeiden mukaan. Ohjelman pitäisi kai osata yhdistää nuo erilliset vobit yhdeksi aviksi mutta kun se ei tee sitä. Miksi ?
    Leffan siirtoon kovolle olen käyttänyt DvdFabia joka luo ne erilliset vobit automaattisesti.
    Antakaahan vinkkejä, for dummies tyyliin, mitkä asetukset/ miten DVD saadaan ripattua 700MB aviksi ?
     
  2.  
  3. Minkkinen

    Minkkinen Member

    Liittynyt:
    04.11.2008
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos esim Tallennat sen Kansioon jossa on ne alkuperäiset dvd tiedostot. Se ohjelma luo sinne oman kansion jonne menee ne vobit. Mutta se varsinainen aVI 700MB Jostakin syystä tallentuu sen kansion ulkopuolelle jossa on ne alkuperäiset. Se on sama ku sen Dvd:n
    VTS_01_1 : Noita siis sitten on kaks joista toinen on se avi. Näin mulla tekee
     

Jaa tämä sivu