1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tv/Radio ohjelma hakusessa

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi OuliZ 19.10.2011.

  1. OuliZ

    OuliZ Member

    Liittynyt:
    22.01.2010
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaa no sitte voisin harkita Hauppaugeta. :) Kysyn vielä onko olemassa antenni/kaapelitalouksiin digiboxia,jossa on usb-väylä,että sillä voisi siirtää koneelle matskua editoivaksi :)
     
  2.  
  3. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kiitos tiedosta! Taidanpa hankkia samantien, kun Anyseeni palvelee vaimoni konetta, enkä itse juurikaan välitä maksullisten kanavien nauhoittamisesta!
    Yst. terveisin OlliJulle
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Kannattaa sitten huomioida että pienillä antenneilla kuva ei välttämättä näy...
     
  5. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Jo vain! minulla on itellä diVision 8800 T, jo liki viis vuotta. Siinä on kaks USBtä joista takapaneelin pistukasta voi siirtää suoraan tietsikalle, ja toinen on etupaneelissa, josta voi siirtää FAT32-tikulle, tai siltä tikulta voi siirtää MP3sia tai JPEG-kuvia digiboxille. Tokihan niitä on muitakin merkkejä. Ite oon ollu ihan tyytyväinen diVisiooni.

    Yst. terveisin OlliJulle
     
  6. OuliZ

    OuliZ Member

    Liittynyt:
    22.01.2010
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täällähän on nopeaa palvelua,kysyn vielä ainakin tämän,kun mieleen tuli niin,että minkälainen usb-johto siihen pitää olla?


    Edit: Viitsitkös linkittää sinun malliisi,jotta voisin harkita samanlaisen ostamista :)
     
    Viimeksi muokattu: 21.11.2011
  7. OuliZ

    OuliZ Member

    Liittynyt:
    22.01.2010
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 21.11.2011
  8. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Olitkin jo itse linkittänyt. Minulla on sen linkin sivun 2 viimeinen vempain. Olin aikaisemmin maininnut sen malliksi 8800 T. Kas vain numerot ja kirjaimet oliskin pitänyt olla 8080 B. No miten vaan: oon kuitenkin ollut tyytyväinen toimintaan, mutta en tietenkään väitä, että se on paras, ja mahtaako enää olla myynnissäkään näin vanhoja malleja. Itse aioin silloin ensiksi ostaa Topfieldin, mutta satasen hintaero silloin oli iso raha. Takapaneelin USB-liitin on mallia B, edessä perinteinen.

    Yst. terveisin OlliJulle
     
  9. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Pitänee minunkin harkita tuota Digiviritin tikkua....
     
  10. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Hei juu. Ettei vaan menis puurot ja vellit sekaisin, niin diVision 8080B on perinteinen digiboxi! Se tallentaa tiedostomuotoon E2FS. Kun tallenteet kopioi tikulle tai tietokoneeseen se muuttaa ne trp.-muotoon. Sen tiedostomuodon saa sitten näkymään jo suoraan esim. KMPlayrillä. Itse muokkaan ne kuitenkin toisiin muotoihin ProjectX:llä ja Muxmanilla. Otan siis mainokset ja muut turhat ensin pois ProjectX:llä ja demuxaan ne, ja sitten demuxatut tiedostot muutan Muxmanilla. Tallenteen koosta riippuen viiteen tai usempaan osaan syntyneet tiedostot on poltettavissa levylle, tai muokkaan niistä VOB.-tiedostot ProjectX:llä Ts-muotoon, tai jos on kyse YLEn DVB-tekstitetyistä niin PES-muotoon. PES muodon voin katsella VLC-soitinohjelmalla jossa voi kutsua tekstityksen esiin.

    Yst. terveisin OlliJulle
     
  11. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  12. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Pienemmällä budjetilla liikkeellä oleville tämmöisen voin vinkata:
    http://www.dealextreme.com/p/mini-dvb-t-digital-tv-usb-2-0-dongle-w-remote-control-69204

    Virittimessä on normaali antenniliitin, eli saa minkä tahansa DVB-T -antennin kiinni tai voi vaikka seinään tökätä. Mukana tulee myös BlazeVideon BlazeDTV -ohjelma ja pieni antenni. Ohjelmalla voi nauhoittaa lähetyksiä. Tekstitykset toimivat joka kanavalla millä niitä on ollut tarjolla.
     
  13. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
  14. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
  15. OuliZ

    OuliZ Member

    Liittynyt:
    22.01.2010
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 28.11.2011
  16. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Nyt löytyy myös USB DVB-T2 -vastaanottimia. Nämä eivät toki toimi Suomessa kuin DVB-T -verkossa toistaiseksi, sillä kaikki DVB-T2 lähetykset ovat täällä salattuja. Yle todennäköisesti luopuu jossain vaiheessa salauksesta, joten silloin tuolla voisi katsoa esim. YleHD -kanavaa ja muita tulevia ilmaisia HD-kanavia tai vastaavasti kaikkia HD-kanavia kun julkaistaan kortinlukija tai ohjelmisto kortinlukijalle joka tukee uusia CI+ -kortteja.
     
  17. OuliZ

    OuliZ Member

    Liittynyt:
    22.01.2010
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitokset tästä!
     
  18. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kiitos IlmoPJ, että linkitit Jimms-sille. Ostin sieltä loppujen lopuksi Not Only TV USB-dongle DVB-T, FM/DAB radio -tikun, 23 e. Se on kaikkien aikojen paras nettiostokseni!

    OlliJulle
     
    Viimeksi muokattu: 01.12.2011
  19. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Kiva kuulla, että olet tyytyväinen laitteeseen.
     
  20. OuliZ

    OuliZ Member

    Liittynyt:
    22.01.2010
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko jotain muuta ohjelmaa,kuin tuo shoutcast? =)
     
  21. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Mikä ohjelma tuo on?
     

Jaa tämä sivu