1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pinnacle 15 ongelma

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Bromarv51 11.10.2010.

  1. Bromarv51

    Bromarv51 Member

    Liittynyt:
    11.10.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tervehdys. Aivan aluksi, kyse on siis Pinnacle 14 Studio HD
    Minulla on yllä mainittu ohjelma ja olen ollut siihen melko tyytyväinen. Yksinkertaisten videoiden e4ditoinnissa se toimii kuin vanhan junan klosetti. Mutta! Kuvasin viime keväänä uikkujen pesintää ja ajattelin tehdä siitä "luontofilmin". "Filmin" editointi onnistuu hyvin, mutta kun alan käsitellä ääntä, niin probleemat alkavat.
    Kuvatessa oli tuulinen sää ja koska minulla ei ollut ulkopuolista mikrofonia (silloin) kameran oma otti talteen kaikki mahdolliset sivuäänet oman koneistonsa äänien lisäksi :-( Olen etsinyt nauhalta mahdollisimman stabiileja kohteita ja liittänyt niitä yhteen. Joskus onnistuu; pääosin ei!
    Ohjelma jumittuu lähes joka kerta. Annan toki sille aikaa hoitaa hommansa loppuun; en siis hätäilemällä sitä kaada.
    Onko tällainen "normaalia" kyseiselle, sinänsä hyvälle, ohjelmalle?
    Ajattelin, että se johtuisi äänikortin ajureista, mutta mitään parannusta ei tapahtunut uusien ajureiden hankkimisen jälkeen. Vaihdoin myös muut ajurit uusimpiin.

    Koneeni on: Fujitsun Esprimo 1510; 6 GB RAM; ATI Radeon 5600 ser. näytönohjain; ATI High Denifition Audio Device (miksi tämä on - integroitu äänikorttiko?); Realtec PCI GBE Family Controller-äänikortti.

    Onko jollakin kokemusta Adoben Premier-ohjelmasta? Entä Magix'in vastaava?

    Avusta kiittäen
    Yksi aloittelija Hangosta
     
    Viimeksi muokattu: 11.10.2010
  2.  
  3. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Annan pikku vinkin. Tällä foorumilla käy enimmäkseen porukkaa jotka "digivideolla" tarkoittavat kaikkea muuta kuin itse kuvattua materiaalia, sen huomaat varmasti jos hieman lueskelet noita keskusteluja. ;)

    Jos siis todella haluat kysymyksiisi kunnon vastauksia niin ehdotan että heität ne tänne:
    http://www.digivideo.fi/phpbb2/
     
    Viimeksi muokattu: 11.10.2010
  4. Bromarv51

    Bromarv51 Member

    Liittynyt:
    11.10.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos sinulle.
     

Jaa tämä sivu