AfterDawn logo

Jaossa Beta-avaimia Heroes of Newerth -peliin (PÄIVITETTY)

Kaarlo Räihä Kaarlo Räihä
42 kommenttia

PÄIVITYS:
Valitettavasti Beta-avaimet loppuivat heti kättelyssä, joten enempää avaimia ei ole tällä erää jaossa minun osaltani.

Eli jaossa olisi nyt Beta-avaimia, joiden avulla pääsee mukaan Heroes of Newerth -pelin (HON) suljettuun beta-testiin. Beta-avaimia on itselläni hallussa yhdeksän kappaletta, ja jaan ne eteenpäin yhdeksälle ensimmäiselle henkilölle, jotka ilmaisevat tämän uutisen kommenteissa haluavansa Beta-avaimen (esim. Saisinko yhden avaimen?). Jaan avaimia yhden per kommentoija, joten useampaa avainta ei ole mahdollista saada yhdellä käyttäjätunnuksella.

Kun viestisi näkyy uutisen kommenteissa, otan yhteyttä AfterDawnin yksityisviestillä ja kysyn sähköpostiosoitetta, johon haluat Beta-kutsun (valitettavasti S2 Games sallii ainoastaan sähköpostikutsut). Tämän jälkeen pistän kutsun tulemaan antamaasi sähköpostiosoitteeseen.


Itse Heroes of Newerth on uudistettu versio suositun Warcraft III -pelin Defense of the Ancients -modista (DotA), jossa hyvää (Legion) ja pahaa (Hellbourne) osapuolta edustavat sankarit kamppailevat keskenään. Sankareiden apuna on eteenpäin ryntääviä joukkoja, jotka koettavat päästä sankareiden vastapuolen tukikohtaan ja tuhota sen.

Sankarit eroavat toisisiin mm. erikoisominaisuuksiensa osalta ja sankareille voi ostaa kaupoista erilaisia esineitä, jotka parantavat sankarin ominaisuuksia.

DotA:sta poiketen Heroes of Newerth on Stand Alone -peli, eli se ei tarvitse mitään muuta peliä toimiakseen. S2 Gamesin perinteiden mukaan peli on saatavilla sekä Windows-, Linux- että Mac OS X -käyttöjärjestelmille. Laitteistovaatimukset eivät ole kovat, joten peliä pystyy pelaamaan esim. viisi vuotta vanhalle PC:llä.

Pelissä ei ole toistaiseksi lainkaan yksinpeliä, vaan ainoastaan internetissä toimiva verkkopeli. DotA:sta tuttu elitistinen pelaajayhteisö löytyy myös HON:ista, joten aloittelijat voivat kokea aluksi pelin hieman aggressiiviseksi, kun toiset pelaajat huomauttavat jatkuvasti tämän tekemistä virheistä, mutta muutaman kymmenen nöyryytyksen jälkeen peli avautuu täysin uudella tavalla.

Vielä käynnissä olevan Beta-testin säännöistä johtuen en voi laittaa kuvankaappauksia tai videoita itse pelistä, mutta asiasta kiinnostuneiden kannattaa tutustua alla olevaan videoon, joka kertoo paljon pelin esikuvana toimivasta DotA:sta.

42 KOMMENTTIA

asd666691/42

Saisinko yhden avaimen?

ippok2/42

Saisinko yhden avaimen?

stnk3/42

Saisinko yhden avaimen?

Nokkasiil4/42

en viittinyt tota samaa kopsata niin voisitteko antaa avaimen?

spinefarm5/42

Kyllähän sellanen avain kelpaisi

evelasty6/42

joo kelpais kanssa yks

Artsigon7/42

Saisinko yhden avaimen?

Todellakin kiinnostaa kun DotA:a pelattu todella paljon. :) Tämä on kokeulun arvoinen peli.

zota8/42

Saisinko yhden avaimen?

igogiko9/42

Saisinko yhden avaimen?

venomisa10/42

Jos avaimia on vielä haluaisin yhden.

Bloodstar11/42

Jos sattui jäämään, niin saisinko yhden avaimen kiitos?

Mailia12/42

Itselläni pitäisi olla yli kuusi invitea. Lyhyin perustein voi lähestyä yksityisviestein.

Nostis13/42

Saisinko yhden avaimen?

TuPP314/42

Kuulostaa vähän enemmän mainokselta kuin uutiselta, kun ei itseä liiemmin koske :/

Risupuu15/42

Saisinko yhden avaimen?
(Jos jollain muulla on takataskussa vielä avaimia niin heittäkääpä yksityisviestiä, kiitos :))

Deadsicc16/42

Saisinko yhden avaimen?
(Jos jollain muulla on takataskussa vielä avaimia niin heittäkääpä yksityisviestiä, kiitos :))

tubbana17/42

pelottava newbie-armeija tässä ketjussa, ihan kun joku botti olis kirjottanut kaikki

Mailia18/42

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tubbana:

pelottava newbie-armeija tässä ketjussa, ihan kun joku botti olis kirjottanut kaikki


Itse tein uuden tunnuksen, että voin antaa beta avaimia pois. ;)

MaMaDoG19/42

Saisisinko avaimen?

Lombordi20/42

Saisinko yhden avaimen?

tubbana21/42

opetelkaa lukemaan, esim se eka rivi

zota22/42

On muute tosi hyvä peli :D siel vähä vietii noob servul joo :D kiitti rutosti tästä!

weedos23/42

hei "mailia" pistäkkös mullekki avaimen? :D

jonsku1624/42

Saisinko yhden avaimen?
(Jos jollain muulla on takataskussa vielä avaimia niin heittäkääpä yksityisviestiä, kiitos :))

Viljis25/42

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonsku16:

Saisinko yhden avaimen?
(Jos jollain muulla on takataskussa vielä avaimia niin heittäkääpä yksityisviestiä, kiitos :))

Lainaus:

PÄIVITYS: Valitettavasti Beta-avaimet loppuivat heti kättelyssä, joten enempää avaimia ei ole tällä erää jaossa minun osaltani.

"Uutisen" alun lukeminen on sallittu..

osku99926/42

Aina myöhässä joka paikassa :( mut jos tulee lisää niin ois kiva :)

parasmoi27/42

Kyllä kelpaisi minullekkin yksi jos niitä on saatavilla lisää jossain vaiheessa.

Helwet28/42

mulle kans kiitos ^^

DeduXserS29/42

Paska peli tää Heroes of Newerth suora kopio dotasta. Paremmat grafiikat jes? mitä niillä tekee jos pelattavuus on 90% huonompi. Onha HoN ihan jees puplic pelinä mut 5v5 / clan matseis tätä peliä ei voi pelata = Huono peli.

nemo_O30/42

Hei vaan olen hieman tässä myöhässä, jos jollain on vielä mahdollisesti avaimia jaossa niin tänne kelpaisi yksi

Jannejt31/42

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nemo_O:

Hei vaan olen hieman tässä myöhässä, jos jollain on vielä mahdollisesti avaimia jaossa niin tänne kelpaisi yksi


Luitko uutista?
1) avaimet ovat loppu
2) yhteydenotot yksityisviestillä
3) oletko jo lukenut foorumin säännöt, ei sähköpostiosoitteita

jjay12332/42

oisko viel beta keytä jaossa?

Viljis33/42

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jjay123:

oisko viel beta keytä jaossa?


http://keskustelu.afterdawn.com/thread_jump.cfm/795130/4821726

.. en ymmärrä näitä tämän tapaisia tyyppejä..

jjay12334/42

oho joo en tajunnu lukee tota päivitystä :D

Memessi35/42

Saisinko yhden avaimen?

Viljis36/42

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Memessi:

Saisinko yhden avaimen?


Lainaus:

PÄIVITYS: Valitettavasti Beta-avaimet loppuivat heti kättelyssä, joten enempää avaimia ei ole tällä erää jaossa minun osaltani.

Heti kun näit otsikossa lukevan, että jaossa on jotain ilmaiseksi, päätit kirjoittaa lukematta uutista kokonaan?

"Uutinen" julkaistiin jo 24. elokuuta.

FAIL

MT737/42

Jos joltain löytyy invite niin kovasti sellaisen haluaisin kiitos!

janzaiii38/42

Jos jollakin on viellä niitä keytä jälellä tai saa mahdollisesti uusia ni *edit by Jannejt - säännöt...* tai priva viestillä vois minulle yhden antaa :) kiitos

Thejunior39/42

Saisinko yhden avaimen?

JaySecond40/42

Ottaisin kernaasti avaimen, mikäli niitä on vielä jäljellä.

Hakfu1341/42

Jos jollain käyttäjällä sattuu näitä Beta avaimia vielä olemaan mielelläni ottaisin yhden.

d4rkkis42/42

Jos tosiaan jollain sattuu olemaan näitä BETA avaimia viel niin kyl keilpais tännekkin.. Dotaa tullu pelattua reilu vuos.. Joten avainta tulemaan jos on ylimääräisiä :)

TÄMÄN UUTISEN KOMMENTOINTI ON PÄÄTTYNYT