cdn-co.steelseries.com/downloads/drivers/audio/SteelSeries_USB_Soundcard.zip tuossa,winxp/vista/win7 ajurit taisivat olla, tuossa vielä kaikki steelseriesin laitteiden ääniajurit http://steelseries.com/support/downloads Edit:Typot
Eihän kuulokkeille (joitain usbilla toimivia) ole edes olemassa ajureita. Onko noiden kanssa joku ongelma, vai miksi kyselet?
ei vaan useimmissa tapauksissa kone tunnistaa mikrofoni ja tietää sen nimen minun tapauksessa se on FrontMic(Realtek High Definition Audio) onko jokin ongelmana vai onko tämä normaalia. Äänikorttia minulla ei ole muutakuin emolevyssä.
Onko ongelmana vaan se, että siinä ei lue "Siberia mikrofoni" Toimii kuitenkin normaalisti? Jos se kerta menee audioliitäntään, niin ei siinä mitään erikoista pidäkkään, eikä voikkaan lukea.
ei lue siberia joskus kuitenkin skypessä kaverit tuntuu valittavan mikin hiljaisuudesta vaikka sypestä on säädetty mikin volumet täysille.
Onhan mikin volyymit täysillä äänikortin ajureistakin? Kavereillas skypen äänet täysillä? Kyllä tuosta mikistä pitäsi kuulua normaalisti jos vaan volyymit on säädetty oikein.
Itse pidän takana paremman signaalin takia, mutta etupaneelissa pidettäessä frontmic on ihan oikein. Tarkista ohjauspaneelista ääniasetukset.