Eli näppäimistö ostoa tekemässä kun monta vuotta vanha logitechin g15 näppäimet ei enää toimi kunnolla. Katoin microsoftin näppäimistöä x4 http://jimms.fi/tuoteinfo/JQD-00009?pid=1315174110034 x6 http://jimms.fi/tuoteinfo/AGB-00009?pid=1315169629036 Eli kumpi olis sillee parempi? Ei kumminkaa paljon hintaeroa Ja kokemukset vois kertoa kans Voi myös ehdotella muuta, mutta hinta sais olla vaa enintää ton 56e
Ei todellakaan ole. Kaikkea muutakuin laadukas, Itsekkin olen kokeillut tuota näppistä ja olen joutunut pettymään siihen, mutta en ole ainoa, millon ollut usbin kanssa ongelmia, macrojen, kumipintojen kulumisesta, irtonaisia näppäimiä, led-ongelmia. Razer ei ole haka tekemään näppiksiä, valitettavasti.
Itselläni tuo X4 ja samoin kuin X6, molemmissa väärin toteutettu näppäimistön näppäinten asettelu. Välilyönnin jälkeen oikealla, ennen nuolinäppäimiä, tulee olla neljä näppäintä (alt gr, windows-näppäin, tiedostot-näppäin ja ctrl-näppäin). Microsoft on jostain syystä jättänyt yhden niistä pois ja pidentänyt välilyöntiä puuttuvan näppäimen verran, jolloin "Alt Gr" -näppäin on yhden näppäimen verran sivussa omalta paikaltaan, eli painat todella usein välilyöntiä "Alt Gr" -näppäimen sijaan. Muuten ei valittamista. Jos vastaavaa näppistä haluat, niin etsi anti-ghosting näppistä. Noilla näppiksien rannetuilla ei tee mitään kun eivät tue rannetta lainkaan
Toki kaikkeen tottuu, mutta varmasti käytät jotain muitakin näppiksiä kuin juuri tuota Microsoftin näppistä. Myös muiden näppäinten sijoittelu tuntuu olevan piirun verran pielessä tuossa Microsoftin näppiksessä. Mikäli käytät 10-sormijärjestelmää, niin opit pakostakin kirjoittamaan Microsoftin näppäimistöllä väärin. Itse pidän sitä suurena miinuksena.
Eläkää minun näppistä haukkuko Hyvin on toiminut. Ensimmäinen meni takuuseen, mutta toinen pelittänyt jo kaksi vuotta. Soveltuu erinomaisesti windows 7 kanssa.
No ainakin tossa jimmsillä sanotaan että soveltuu XP:seen ja Vistaan eikä windows 7:sta mainita mitään. En sitte tiiä onko niiden päässä virhe.
Selvästi virhe, tai lähinnä puute. Ei sellaista näppäimistöä olekaan, joka toimisi Vistassa, muttei Seiskassa.