1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Razer Lycosa Mirror Special Edition

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi haukimies 11.05.2011.

  1. haukimies

    haukimies Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2009
    Viestejä:
    169
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli kyseinen näppäimistö temppuilee avaamalla itunesin kokoajan vaikka painan rastia ja sitten jos kuuntelen kappaleita aloittaa jatkuvasti ne uudelleen! Eli olisiko jollain vastausta tähän ongelmaan? Kiitos vastanneille!
     
  2.  
  3. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2010
    Viestejä:
    2,517
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Play nappi jumissa?
    Onko muiden ohjelmien kanssa ongelmaa?
    Takuuseen vaihat, jos on takuuta?
     
  4. ProfaneX

    ProfaneX Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2009
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    28
    Itsellä juuri eilen paloi hermot omaan lycosaan kun joskus ei toiminut joku nappi ja piti repiä USB pois ja laittaa takaisin. Ja sitten tuo että biisit alkoivat hyppiä jatkuvasti oli toinen ongelma. Kolmas ongelma oli aika tympeä, jos yöllä oli jäänyt kaiuttimet päälle niin saattoi keskellä yötä alkaa pauhaamaan biisit. Kaikenkaikkiaan sanon : Viimeinen Razerin Näppäimistö mitä ikinä ostan, oli todella suuri pettymys vaikkakin nätin näköinen.

    Tilalle ostin Microsoft Sidewinder X6 ja en kadu yhtään :) !

    [Siis vielä lyhyesti, ainut apu ongelmiin : Usb irti ja takaisin]
     
  5. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2010
    Viestejä:
    2,517
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Noh nuo ovat virheellisiä kappaleita.
    Itse olen käyttän Razerin tuotteita ja pidän niitä laadukkaina.
    Ainoastaan hiiri on ollut viallinen sain takuuseen uuden.
     
  6. haukimies

    haukimies Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2009
    Viestejä:
    169
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis voit itse valita minkä ohjelman lycosa avaa tuosta kosketus screenilt mut aina se ohjelma hyppää siihe vaikka pane rastii! ja en tiiä onko takuu enää voimassa ja ei se tee sitä ihan aina, enkä usko että takuu edes korvaisi sitä. eikä nappi voi olla jumissa koska on tollanen kosketus paska!

    Ja itsekkin olen hyvin pettynyt Razerin laatuun on myös
    Charcarias kuulokkeet ja johto pitäisi olla sotkeutumaton ja ihan solmussahan se on ja sitten nappula mistä säätää mikrofonin mutel/äänenvoimakkuutta on mennyt sisään, eikä voi vaihtaa äänenvoimakkuutta siitä ja vaikka sen avaa ka pistää takas niin se vaan painuu sinne, enkä olen painanut sitä todellakaan sisään voimalla enkä tiputtanut kuulokkeita. Mahtaako takuu korvata?
     
    Viimeksi muokattu: 12.05.2011
  7. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2010
    Viestejä:
    2,517
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Kysyy kaupalta korvaako ja sitten lähettää jos korvaa.
    Minä en Razerin kuulokkeita osta, hinta/laatu suhteen takia, mutta hiiret ja näppikset ovat olleet loistavia.

    Siis jotakin tuolle napille on käynyt ei mikään itsestään rikki mene.
    Sotkeutumattomia johtoja en ole ikinä nähnyt, vaikka on luvattu oli tuote mikä tahansa ^^
     
  8. Pro619

    Pro619 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2010
    Viestejä:
    565
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uutta tilalle vaan kuten joku Sidewinder tai Logitech.
     
  9. haukimies

    haukimies Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2009
    Viestejä:
    169
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja uusia ongelmia äänet menee ihan täysille mutta kun painaa media kosketus"nappia" niin sitte se lopettaa sen et pistää kokoaja isomman äänenvoimakkuuden ja sitte voi säätää kun on noin tehny.
     
  10. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2010
    Viestejä:
    2,517
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Takuuseen???
    Koko paneelisi on viallinen luultavasti.
    AJurit asennettu?
     
    Viimeksi muokattu: 20.05.2011
  11. haukimies

    haukimies Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2009
    Viestejä:
    169
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uusimmat ajurit on mutta en muista koska ostin eli onko jo vuoden vanha ja sitten en löydä edes takuu kuittia mistään. Kaikki muut takuukuitit ovat kyllä tallella mutta ei sit voi olla se mitä tarvis.
     
  12. pankken

    pankken Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen katsellut pelinäppiksiä ja tuo lycosa kiinnostaisi, mutta olen kuullut että kun ovat kumia nuo napit niin kuluisi puhki nopeasti ja niihin tarttuisi paljon moskaa.
    Onko vaan muutama maanantai kappale vai yleinen ongelma?
     
  13. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2010
    Viestejä:
    2,517
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Eivät kulu nopeasti ja näppäimistökin kuuluu imuroida säännöllisesti.
     
  14. pankken

    pankken Regular member

    Liittynyt:
    28.12.2007
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taisi juuri sattua silmään että mirrorissa ei olisikaan kumia näppäimet onko näin? Jos da niin hyvä :)

    Oli tuossa vielä maininta nordic layout näppäimistö, kuitenki kaikki ääkköset löytyy?
     
    Viimeksi muokattu: 03.09.2011
  15. NuuMaNNi

    NuuMaNNi Member

    Liittynyt:
    16.07.2011
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on myös Razer:in Lycosa näppis ja muuten toimii hyvin, mutta ylöspäin nuoli on niin herkkä, että siihen ei tarvitse kuin pistää sormen päälle niin se painaa ylös. Siis sitä ei tarvitse painaa alaspäin yhtään.

    Onko tuo vika vain normi toiminta ja kannattako lähettää takuusen?
    ( Ostin kuukausi sitten )

    Ärsyttää vain kun pelaa esim. arcade pelejä nuolin kanssa niin ei saa pistää sormea edes lepoon näppäimen päälle.


    P.S Ennen kun olin ladannut uusimmat ajurit razerin sivuilta, välillä rupes kelaamaan sivua ylös, kelas alas sivua (väli-näppäin), tekstin kirjoitus viiva juttu mikä vilkkuu kirjoitetun kirjaimen jälkeen meni edestakaisin.


    Tällä kokemuksella en aio mitää razerin tuotetta ostaa.

    Olin ostamassa tämän näppiksen kera myös Razerin abyssus hiirtä, mutta katsottuani kymmeniä videoita YouTubesta päädyin Logitech G500:aan.


    Kiitos ja kumarrus etukäteen!
     

Jaa tämä sivu