1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä SCX-4100 kanssa? Uutta värikasettia vai laitetta vai...?

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi tmm68 18.01.2014.

  1. tmm68

    tmm68 Regular member

    Liittynyt:
    03.01.2005
    Viestejä:
    677
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on Samsunging SCX-4100 MV monitoimilasertulostin koti(toimisto)-käytössä. Ikää sillä on jo aika kivasti (ostettu 1/2005) ja 2 värikasettia on nyt mennyt (1000 + 3000 sivua tulostettu).
    Muste vetelee nyt viimeisiään (kasettia ravisteltu jo pari kertaa) ja kyselisin, että kuinka kauan tuollainen laite yleensä kestää vuosissa ja tulostetuissa papereissa?
    Pitäisi siis ostaa uusi värikasetti ja mietin kannattaako siihen enää satsaa.
    Verkkokauppa.com myy kasettia hintaan 99,90€ + toimituskulut, tarvikekamaa saa 40€:llä. Kannattaako tuohon tarvikekamaan sekaantua? Minun tulostusvauhdilla tuo kasetti kestää sen 5v.
    mitä mieltä olette, aito vai tarvike VAI koko laite jo vaihtoon?
    käyttöni on: tulostus 96%, valokopiot 2%, skannanus 2%
     
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselläni Samsung CLP-325 värilaser.
    Värikasetit olen hommannut Mustekasetti.com firmasta. ( Tarvikevärit )
    Hyvin on tulosteet toimineet,ei mitään ongelmia ole noissa tarvikeväreissä esiintynyt.


    Tossa varmaan sulle käypä kasetti.



    Itselläni alkuperäis kasetit n 150€ verkkokauppa.com ( Kit pakkaus ) kaikki 4 kasettia samassa paketissa ja noissa Ink liikkeissä saa pulittaa samasta tavarasta reilut 200€

    Tarvikeväripaketti mustekasetti comissa 110€

    Sitten jos uutta laitetta.



     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2014
  4. tmm68

    tmm68 Regular member

    Liittynyt:
    03.01.2005
    Viestejä:
    677
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarvikekasetti lähti tilaukseen. Seuraava laite on sitten väri-laaseri tai -monitoimikone. Jos olisi tilaa, ottaisin sen värilaitteen jo nyt, mutta kun tuo vanha MV vielä toimii ja vie tilaa niin sairaasti että tällä mennään.
     
  5. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pistetään vielä lisäyksenä,että tämä minun viimetilaukseni on ihan tuore tapaus.
    Viimeviikolla tilasin tuolta mustekasetti.comista noi samsungin värit.
    Tein tilauksen tiistaina ja kävin torstaina hakemassa postista.

    Olen aijemminkin tuolta tilaillut pariin otteeseen ja hyvin on tuolla homma hoitunut.

     
    Viimeksi muokattu: 19.01.2014

Jaa tämä sivu