1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Logitech G710+

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi popper2 10.03.2014.

  1. popper2

    popper2 Newbie

    Liittynyt:
    25.01.2014
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Morjens, aattelin kysästä ihan mielipidettä, että oon tässä kauemmin jo aatellut siirtyä kumikalvokytkimistä noihin mekaanisiin joten kun oli aikaa kävin tänään prismassa ja pisti silmään, että Logitechin G710+ hinta on 129e ja verkkokauppa.comissa maksaa 150e. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä näppäimistöstä ? Eli onko järkeä sijoittaa noin isoa summaa näppäimistöön ? vai löytyykö hyviä mekaanisia halvemmalla ? nuo brown
    kytkimet tuntuivat erittäin hyviltä näin ensituntumaan.. Olen uusi mekaanisien maailmassa joten tuo ainakin tuntui hyvin laadukkaalta näppäimistöltä :)
     
    Viimeksi muokattu: 10.03.2014
  2.  
  3. muranziel

    muranziel Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllä minun mielestä on järkevää sijoittaa mekaaniseen näppäimistöön rahaa. Mekaaninen kestää kumminkin pidempään. Nykyään ei enää valmistajien välillä ole niin suurta eroa kuin ennen juurikin mekaanisten kytkimien takia.

    Itselläni on Ducky zero S ruskeilla johon siirryin mustista cherry kytkimistä kokeiltuani kaverilla kyseistä logitechä. Qpadin näppikset taitavat olla halvemipa ja voisin suositella kokeilemaan myön punaisia kytkimiä, ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä.
     
  4. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    muranziel, G710+ on mekaaninen näppäimistö.

    Aloittajalle, on totta että halvemmallakin saa mekaanisia näppiksiä, mutta jos osaa arvostaa G710+:n lisäominaisuuksia (vrt. halvimmat), kuten säädettävää taustavaloa, makronäppäimiä, usb-liitäntää jne.. niin silloin hankinta on ihan perusteltu. Logitech tekee pääosin laadukasta tavaraa, enkä usko että G710+ on poikkeus.

    Erivärisiä kytkimiä kannattaa kans tosiaan koittaa ennen näppiksen ostoa, niissä on kuitenkin yllättävästi eroja.
     
    Viimeksi muokattu: 21.03.2014
  5. Mummy

    Mummy Active member

    Liittynyt:
    26.06.2003
    Viestejä:
    2,856
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Täälläpäin ei ole yhtään liikettä jossa voisi edeskokeilla. Itse päädyn juuri tähän 710+ prisman hinnan vuoksi. Youtubessa on nähtävillä erivalmistajien paneeleita johon on kiinnitetty eri kytkinvaihtoehtoja, mutta itse en onnistunut niitä löytämään edes Ebaystä.

    Sellanen voisi olla monelle avuksi. Esim itse epäilen nyt olevani vihreän ystävä, mutta kun en ole kokeillut en tiedä. Samoin tätä ostaessani epäilin olevani ruskean kannattaja, mutta jotenkin tämä tuntuu liian lepsulta itselle mene ja tiedä kun kilsoja tulee lisää.

    Muuten itse näppäimistöön niin huomanen koskettavani pikkurillilläni hieman liian herkästi G-nappeja. Jotenkin itse olisin sijoittanut ne tuonne ylös, mutta kun en pelaa peliä joka niitä tarvisi kesken toiminnan, niin vaikea arvioida sitäkin. Kunhan nyt alkuun tulee vielä senkinvuoksi, virhe lyöntejä.
     
    Viimeksi muokattu: 21.03.2014
  6. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
  7. Mummy

    Mummy Active member

    Liittynyt:
    26.06.2003
    Viestejä:
    2,856
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juurikin tuollaista kaipasin. Kiitos!
    Pistin saman tien tulemaan, nyt vielä irrallinen vihreä jostain.

    Jimmsi hän noita/vastaavia, varmaan tois mieleellään, kun heilläkin mekaanisten valikoimaa on. No tehty mikä tehty :p
     

Jaa tämä sivu