1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hp Laserjet "ei määritetty"

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Hurja 23.01.2013.

  1. Hurja

    Hurja Member

    Liittynyt:
    17.02.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hp Laserjet cm1015 sanoo "ei määritetty PC:stä" ja "Odottaa PC:tä".
    Toimii loistavasti tietokoneelta päin ja tulostaa. Mutta ei siis skannaa jos painan tulostimen "skannaa" näppäintä.
    Mä tein tän yhdistämisen jo kerran, mutta nyt en sitten millään muista kuinka!
    Apuja kaipaan.
     
  2.  
  3. Hurja

    Hurja Member

    Liittynyt:
    17.02.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei hätää enää. Löytyi HP:n ratkaisukeskuksesta=>asetukset ja skannausasetukset. Muutetaan sieltä. Pistin oikeen paperille. Tää tapahtuu noin kerta vuoteen ja sit en enää muistakaan mistä tää tehtiin.
     
  4. scubaducks

    scubaducks Member

    Liittynyt:
    14.04.2013
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moikka,

    Mulla on HP:n CM1015 laser jet tulostin ja todella kinkkinen ongelma. Mietin osaisitko auttaa..Eli kun tulostan tekstia tai kuvaa, tulostin tulostaa tekstin kahdesti ja se nayttaa kun olisin lisannyt varjoefektin tekstiin. Varjoefekti on toisen varinen kuin itse teksti. Varjoefekti tulee myos kuviin.


    Olen vaihtanut mustekasetit, kalibroinut, printannut testisivun, asennuttanut koko printterin uudelleen seka paivittanut ajurit. Kavin lapi myos HP:n sivuilla olevan vianmaarityksen askeleet, mutta en loytanyt apua niistakaan. Kaytossani on mac kone.
     

Jaa tämä sivu