1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Thunderbird temppuilee

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Muori04 17.02.2014.

  1. Muori04

    Muori04 Member

    Liittynyt:
    11.12.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistäpä johtuu, että aika-ajoin Thunderbird tuo vanhoja viestejä Saapuneet kansioon? Tänäänkin kun aukaisin sen, alkoi tuo homma! Tänään ei sentään tullut kuin 15 vanhaa viestiä, mutta joskus niitä on yli 30! :( Ei tykkää! Olen kolunnut sen asetuksia josko minulla on ruksi jossain kohtaa joka aiheuttaa tuon, mutta en kyllä keksi mikä ruksi se voisi olla. Vai onko tuo Thunderbirdin "helmasynti" :D!

    Kun se alkoi aiemmin tehdä tuota kärähti muorin pinna ja vaihdoin välillä LiveMailiin. Halusin kumminkin takaisin "ukkoslinnun", mutta tuo ominaisuus alkaa kohta taas ärsyttää... kärähtää loputkin päreet kainaloista!
     
  2.  
  3. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onkos sinulla jotain älypuhelinta tai muuta vastaavaa laitetta jolla katselet noita posteja myös? Myöskin se että säilytätkö postit palvelimella saattaa vaikuttaa asiaan.
     
    Viimeksi muokattu: 18.02.2014
  4. Muori04

    Muori04 Member

    Liittynyt:
    11.12.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On minulla älypuhelimessa sama sähköposti sekä säilytän posteja palvelimella. Kiitos neuvosta - menenpäs poistamaan molemmat. En nimittäin ole kertaakaan lukenut postiani kännykästä ja annan jäädä palvelimelle jos satun poistamaan jonkun tärkeän... :). Laitoin molemmat siis vain siksi, JOS... :D.

    Hyvää kevättä sinulle! Muori
     
  5. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ne postit kyllä kannattaa jättää sinne palvelimelle ihan siksi jotta mitään tärkeätä ei lopullisesti katoa. Tuli vain mieleen nuo asiat jokso ne vaikuttaisivat siihen että noita vanhoja posteja tuonne ilmestyy.
     
  6. Muori04

    Muori04 Member

    Liittynyt:
    11.12.2012
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laitetaanpas ruksi tuohon kohtaan sitten takaisin. :) :) -
     

Jaa tämä sivu