1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Spl dynamics tc-704 vahvistimen kykeminen?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi rick79 12.08.2012.

  1. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Elikkäs, en ole oikein noiden autovahvareiden asiantuntija mutta tollanen vahvari tuli kuitenkin hommattua. Se oli käytetty eikä mukana tullut mitään ohjekirjasta, enkä sellasta löytänyt kyllä netistäkään. Mitenkän minä nyt kytken tuo niin että se on sillattuna subbarille? Kyseessähän on nelikanavainen vahvistin mutta kun siihen ei tarvi saada kiinni kuin tuo yks 10"-subi. Jos jollakulla on ohjekirja niin vois skannata ja lähettää mulle sen s.postina, tai jos joku löytää sen manuaalin netin syövereistä niin olis kyllä askel eteenpäin. Ei viittis ihan miten vaan niitä piuhoja laittaa kun siinä sitten luultavasti palaa joko vahvari tai subi. Ainakaan sitä manuaalia ei näyttäny löytyvän spl:n omilta sivuilta, tai sitten mä oon sokea.
     
  2.  
  3. kaleppo

    kaleppo Regular member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    492
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oletettuna että virta maa ja heräte on jo kytketty,kaiutinterminaaleissa on kyllä yksiselitteiset merkit --> kanava 1 + kanava 2 - ja yleensä lukee vielä vielä bridged. sitten vaan tasot kohdalleen,alipäästö kokeeks 80hz ja kokekuuntelemaan,kuullun mukaan sitten säätelet kohdilleen.
     
  4. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Kyllä siinä on front ja rear kaiuttimille normaalit tulot eli neljä kanavaa, ja bridge tila on näytetty plussalla ja miinuksella, mietin vaan että kun joissain jutuissa mitä olen lukenut on sanottu että pitäis olla jokun kytkin jolla se kytketään siltaavaksi ja mulla ei ole hajuakaan että mitä siinä kytkimessä lukee. Sitten mietin sitä että soittimesta tulee vain stereo-rca rear-kanaviin niin enkö saa kuin yhden subin kiinni sinne vai pitäiskö muka kaksi subia laittaa niin että yhdistän johdot ja laitan ne vahvistimessa samaan holeen. Vahvarissa on myös line out, niin kävi mielessä että voisko siitä vetää lyhyen rca-piuhan fron in-liitäntään niin voisin sen toisen subin laittaa fronttiin kiinni eikä tarvis kuormittaa vaan yhtä kanavaa rear:sta? Oliko tarpeeks monimutkaisesti kysytty :D
     
  5. kaleppo

    kaleppo Regular member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    492
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Jaa tämä sivu