Tietääkö kukaan luotettavaa ja ilmaista ScreenShot vakoiluohjelmaa? Tarkoitus olisi tietää mitä koneella tapahtuu kun olen poissa, joten näkymätön ja huomaamaton ohjelma hakusessa.
En usko tuohon tarkoitukseen olevan mitään ohjelmia. Etäkäytön kautta voi nähdä (lähes) reaaliajassa koneella tehtävät asiat, mutta sekään ei ole täysin huomaamatonta. Jos haluat, että konetta ei käytetä, niin laita siihen käynnistämisen estävä salasana BIOSin kautta. Tällöin kone ei käynnisty POST-ruutua pidemmälle (eli ei käynnistä käyttöjärjestelmää). Koneen käyttämistä voi myös rajoittaa lukuisin keinoin jo Windowsin (riippuen versiosta) omilla työkaluilla. Sitä paitsi se olisi yksityisyyden loukkaamista.
löytyyhän noita.. perfect keylogger(omalla vastuulla, saattaa sisältää viruksia väärästä paikasta ladattuna, en anna linkkiä tähän, jos kiinnostaa niin saat etsiä itse) saa mm. säädettyy kuinka usein ottaa kuvia(esim. minuutin välein) ja samalla voi vakoilla kaikkee muuta.. nauhottaa kaiken mitä koneellla kirjottaa ja kaappaa erikseen mm. salasanat, nettisivut missä käyty ym.. joten yksityisyyden takia älä käytä ohjelmaa jos konetta käyttää muut kuin sinä itse. sen saa pyörimään taustalla näkymättömissä vaikka heti kun windowsin käynnistää ja sen saa näkyviin itse asetetulla näppäinyhdistelmällä. itselläni on ollut käytössä.. mutta tosiaan en muitten salasanojen varastamiseen vaan ihan omaan seuraamiseen mitä koneella olen tehnyt(ihan huvin vuoksi, konetta ei käytä muut kuin minä itse)virustentorjunta ohjelmat sanovat näitä keyloggereita vakoiluohjelmiksi eli varoittavat niistä kun asennat ohjelman ja suosittelee puhdistamaan tai poistamaan koko homman.. no vakoiluohjelmiahan ne on.. mutta sitä kuka näkee tämän kaiken sinun ittesi lisäksi sitten.. sitä ei tiedä kukaan.. sen takia myös omalla vastuulla. tämä on siis vakoiluohjelmaksi tarkoitettu, mutta pyydän että siihen et sitä käytä. tämä yksivaihtoehto.. ohjelmia löytää nykyään aivan joka tarkoitukseen hölmöstäkin hölmömpään ohjelmaan.. joten uskon että ihan pelkkiä screenshotteja ottavia ohjelmiakin löytyy, mutta en jaksa ruveta etsimään.