olen ollut aasialaisen karaoke foorumin adminina joka perustettiin 2 vuotta sitten, nyt kuitenkin tuli ongelma forumotionin kanssa...forumotion deletoi sivut jos ei ole 3 päivän sisällä kaikki laiton poistettu, joten tässä jännityksellä odottelen uutta tarkastusta, sillä ajastin admin paneelissa ei ole vielä sammunut... syy ilmeisesti oli että mp3-tiedostoja ei saisi linkittää, vaikka siellä on vain pelkästään oma ääni...rikkoo ilmeisesti niiden sääntöjä... forumotioniltahan ei saa data basea irti vaikka niitä yrittäisi lahjoa, mutta löysin erään ohjelman millä sain kaiken irti sivustosta... nyt on ainoastaan ongelmana löytää hyvä web host joka toimisi kyseiselle foorumille mainiosti... host saisi olla joko eurooppalainen tai ihan suomalainen jos sellainen sattuu löytymään...suurin osa käyttäjistä kun on ympäri euroopan maata, vaikka jokunen amerikkalainen ja aasialainen sinne mahtuu myös sekaan... ilmaista en tällä kertaa halua, sillä valmis olen maksamaan sivustojen ylläpitämisestä... eräs tuttu luki jostain että iPage, fatcow ja uk2.net voisivat olla ehkä hyviä...mutta kaksi ensimmäistä taitaa olla amerikkalaisia...? olisin kiitollinen pikaisista neuvoista...
Jos ei ole aivan pakko olla maksullinen, niin kannattaa tehdä sivu Google Sitesillä ja hankkia ilmainen .tk-domain.
Ilmainen: 000webhost ja lisää löytyy Googlettamalla. Maksullisia löytyy vaikka millä mitalla, jopa niin alhaiseen hintaan kuin 1€/kk tai esim. Hostgatorista oon kuullu hyvää palautetta. Mutta mutta, Googletat vaikka top 10 web hosts ni pitäis löytyä ihan varteenotettavia vaihtoehtoja.