1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

easy cap video grabber ongelma.

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi panther4 23.12.2010.

  1. panther4

    panther4 Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2007
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    elikkä ongelmana on se että mukana tullut ääni ja video ohjainta smi grabber dev ei voi asentaa. koska kone ilmoittaa ettei mukana tullut ohjain sovi käyttöjärjestelmälle. mikä on mulla xp ja ohjeissa sanotaan että pitäs toimia xp,vista,7 versioissa.

    eli onko jollakin tietoa miten tuon sais kuntoon. tai jonkun vastaavan ohjaimen joka toimis easy cap grabberin kanssa.
     
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,095
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243
    Netttiselailulla sain käsitylsen, että monella muullakin olisi ollut ajuriongrlmia tuon kanssa. Jotkut kertovat, että Syntek STK1160 Vista driver toimisi Easy Capin kanssa. Lue myös tuo blogijuttu

    Minulla ei ole ko. laitteesta kokemuksia, joten ratkaise itse, haluatko kokeilla tuollaista ajurua. Ennen mahdollista kokeilua kannattaa ainakin tallentaa järjestelmän palautuspiste siltä varalta, että homma ei onnistukaan.

    P.S. Et kertonut, onko sinulla 32- vai 64-bittinen käyttis. 64-bittinen tarvitsee eri ajurin.
     
  4. panther4

    panther4 Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2007
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    kyllä musta tuntuu että heitän vesilintua koko systeemillä. tätäkin kokeilin. Syntek STK1160 mitään ei tapahdu.

    luultavasti 32 bittinen käyttis.

    asennus versio on easycap asennus ohjelmisto dc60+ 3.3c versio.
     
    Viimeksi muokattu: 25.12.2010
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,095
    Kiitokset:
    1,208
    Pisteet:
    243

Jaa tämä sivu