1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nexus S vai Motorola Defy vai joku muu?

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Cacceli 03.08.2011.

  1. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkä Samsungin Nexus S vai Motorolan Defy vai kenties joku muu?
    Tarkoitus ois saada semmonen puhelin missä ei ole bugeja ja verkko/yhteys ongelmia..
    Oon kattonu myös Desire Z mutta siinä oli joillakin aika paljon bugeja/ongelmia.

    Kiitos vastanneille!

    Edit: Ja myös mielellään Turbo 3G 14.4 Mbps yhteydellä.
     
    Viimeksi muokattu: 03.08.2011
  2.  
  3. ep_

    ep_ Regular member

    Liittynyt:
    17.10.2010
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on desire Z enkä pahoihin bugeihin ole törmännyt. Noista kahdesta (Defy ja Nexus) valitse ihmeessä Nexus S. Siinä on Googlen aivan puhdas androidi ilman mitään valmistajien omaa säätöä ja lisäbugeja. Nexuseen saat päivityksiä pidempään sen vuoksi että se on Googlen puhelin joka taas haluaa tukea puhelintaan pitkään. Nexuksessa on sitäpaitsi kaikki sensorit valontunnistimesta digitaaliseen kompassiin eli melkein kaikki mitä nykypuhelimiin on laitettu.

    Mutta suosittelen desire Z:aa. Ainoa bugi johon olen törmännyt on se että joskus fyysisellä näppiksellä käy niin että pikku äät ja ööt rupeaa tulemaan isolla mutta se hoituu näppiksen sulkemisella ja avaamisella. Aika harvoin tuota on tehny. Äläkä usko sitä skeidaa saranasta joka on oikesti luja.
     
    Viimeksi muokattu: 05.08.2011
  4. Patti12

    Patti12 Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2010
    Viestejä:
    957
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Ehdottomasti tuo Nexus S.
     

Jaa tämä sivu