1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC Sense ei toimi normaalisti

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mayfame 07.05.2011.

  1. Mayfame

    Mayfame Member

    Liittynyt:
    10.04.2011
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla tuo HTC Sense ei toimi HTC Desire HD:lla niinkuin pitäisi. Ensinnäkin, kun yritän saada puhelimen soimaan HTC Sensen sivuilta, eli painan "Soitto"-nappia, jonka jälkeen siihen sivuun tulee viesti "Puhelimeen ei saada yhteyttä soimisen asettamikseksi." Seuraava ongelma on sellainen, että puhelimen sijainti ei suostu päivittymään, vaikka painan "päivitä sijainti"-kuvaketta, edellinen päivitys 04/21/11 5:44 PM. Joten oko synkronoinnissa jotain vikaa? Myöskään tuo uusi 2.3 päivitys ei ole vieläkään tullut minun puhelimeeni.
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Toi htcsense.com on ihan perseestä. Kertaakaan se ei ole minullakaan toiminut Desire hd:lla. Normi desirellä sain sen jollain rommilla toimimaan, luuri oli siis rootattu.

    Mutta kannattaa nyt kuitenkin käydä ne asetukset puhelimesta läpi, siellä on jossain joku ruksi jolla periaatteessa annetaan lupa tuon puhelimen löytymiseen sen sivun kautta. Tarkemmin en osaa kyllä auttaa. Sensen synkaamisen olen ottanut myös pois päältä kun ei se toimi. Turhan usein se synkkaili.
     

Jaa tämä sivu