1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG Optimus 7 vai joku muu

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Huligaani23 04.08.2012.

  1. Huligaani23

    Huligaani23 Regular member

    Liittynyt:
    26.04.2012
    Viestejä:
    344
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen siskolle etsimässä ensimmäistä älypuhelinta ja olen muutamia kiinnostavia malleja löytänyt.Paras joka minun mielestäni on löytynyt on LG Optimus 7.Onko kokemuksia tästä?
    Toinen malli olisi samsung wawe 3 mutta se ainoastaan siinä tapauksessa että hinta on 150 euron luokkaa.
    Ehdottakaa myös muita malleja alla vaatimukset puhelimelle.
    Hinta noin 150.
    Suoritin parempi kuin 1 ghz.
    Ram muistia riittävästi että pelit pyörii.
    Hyvä ja iso näyttö vähintään 3,5".
    Mieluusti myös amoled näyttö mutta ei mitenkään pakollinen.Se tuossa samsungissa houkkuttelee kun siinä on neljän tuuman amoled näyttö.
     
  2.  
  3. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä tuo Optimus 7 on varsin pätevä vehje, itse ostin verkkiksestä hintaan 140e tässä taannoin ja tyytyväinen olen ollut. Suosittelen.
     
  4. Huligaani23

    Huligaani23 Regular member

    Liittynyt:
    26.04.2012
    Viestejä:
    344
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mites on?Saako tuohon puhelimeen kuinka paljon ilmasia sovelluksia esimerkiksi fruit ninja,speedtester,angry birds
     
  5. torssi

    torssi Member

    Liittynyt:
    01.03.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    LG:tä Ei kannata ostaa jollei halua ongelmia paska mikä paska
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Itsekään en suosittele LG ostoa. Se on muuten hyvä, mutta sen tuki on aika huono. Esim LG Optimus 2X malliin ei ole vielä tullut Android 4.0 päivitystä, vaikka se on ollut saatavilla jo ainakin puoli vuotta.

    Google Playn kaikki pelit toimivat kuitenkin siinä.
     
  7. Huligaani23

    Huligaani23 Regular member

    Liittynyt:
    26.04.2012
    Viestejä:
    344
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuletko kertomaan että lg on paska koska johonkin puhelimeen jota siskoni ei ole ostamassa ei ole saatavilla android 4.0.
    Elä tule pätemään jostakin toisesta puhelimesta.Et edes tiedä että tuossa puhelimessa on windows mango eikä mikään android.
     

Jaa tämä sivu