1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ace, ace 2, wildfire s......xperia u...?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi SRV 15.09.2012.

  1. SRV

    SRV Member

    Liittynyt:
    13.02.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjesta.

    Vaimolle olisin ostamassa Joululahjaksi uutta luuria ja sitä ensimmäistä älypuhelinta. Hintaa sais olla MAX. 250e. Tällä hetkellä ''pöydällä'' on vaihtoehtoina pyöritellyt, vaikkakin ei vielä kokemuksia ole ollenkaan noista puhelimista, niin nuo otsikon luurit. Mielipiteitä, kokemuksia kovasti kaipaisin. Onko miten nuo toiminut, talvella, ja noin yleensä, kaatuuko, toimiiko ohjelmat ja jaksaako kuinka nuo pyörittää mitään. Vaimo ei tule olemaan mikään raskas käyttäjä todellakaan, mutta nuo perusjutut, kalenteri + muitakin perusohjelmia.....ja ehkä vähän jotain pientä pelaamistakin. Näyttö tietysti sais olla sitä ''apinalasia'', mutta ei pakko jos ilmankin kestää käyttöä. Mutta jotain tuollaista, jo etukäteen kiittäen.
     
  2.  
  3. jykis

    jykis Member

    Liittynyt:
    17.09.2012
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla itelläni samsungin omnia. hinta tuossa 300 e kantturoissa.
    Oon tykänny pirusti itse, ei ole mikään älytön pommi mutta kestää kyllä kovemmassakin käytössä ohjelmat tulilla. :) windowsi käyttiksenä erinomainen, toimii synkrot erittäin hyvin :)
     
  4. ric_91

    ric_91 Active member

    Liittynyt:
    09.09.2010
    Viestejä:
    1,166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Paljon löytyy netistä arvosteluja lukuisista eri malleista. Mutta neuvon edes harkitsemaan Nokian N9:ä se on juuri peruspuhelin johon saa kohtuullisesti sovelluksia ja on käyttöliittymältä mielestäni naiselle erinomainen. Hinta on siinä 250e ja 300e välissä (taitaa olla lähempänä 300 euroa, en ole nyt tarkastanut hetkeen..)

    Oma emäntä hankki tuon kesäkuussa ja on ollut suhteellisen tyytyväinen siihen :)

    Niin ja on kestävä puhelin (näyttö gorillalasi ja kuoret sitä nokian kestävää seosta mitä olikaan) ja uskon kestävän pakkasta muita puhelimia paremmin.
     
    Viimeksi muokattu: 21.09.2012

Jaa tämä sivu