1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia E90 ja Kington 8gb MicroSDHC ongelma

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi AgMX 27.10.2010.

  1. AgMX

    AgMX Member

    Liittynyt:
    28.12.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ongelma on, kun syötän tuon muistikortin puhelimeen, se alkaa välillä kyselemään sille salasanaa, välillä toimii ihan ok. (Parin minuutin pätkissä siis). Jonkun kerran olen puhelimella onnistunut alustamaan muistikortin ja määrittämään sille uuden salasanan. Salasana, jonka olen määrittänyt, ei kuitenkaan kelpaa seuraavalla kerralla, kun puhelin kysyy salasanaa. Olen myös yrittänyt määrittää kokonaan pois muistikortin lukituksen. Silti puhelin kysyy sitä. Melkein kaikki Googlesta löytämäni ja maalaisjärjellä keksityt kikat olen koittanut, eikä mikään tunnu auttavan, puhelin vain kysyy salasanaa uudelleen ja uudelleen. Välillä puhelin menee tilttiin, kun yrittää salasanoja syöttää tai lukitusasetuksia muuttaa. Tähän auttaa vain puhelimen uudelleenkäynnistys tai muistikortin poisotto. Mikä neuvoksi vai pitäisikö suoraan ostaa SanDiskin kortti, sen on todettu toimivan hyvin, kyseessä on siis Kingstonin kortti. Kiitoksia avustanne ja vastauksista jo etukäteen.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Muistikortin voi leikata tahtia, ja heittää roskiin... Sitä ei saa auki, jos et tiedä salasanaa tai kirjoita sitä oikein.
     
  4. AgMX

    AgMX Member

    Liittynyt:
    28.12.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma on nyt vaan se, että tuolla muistikortilla ei ole salasanaa, mutta puhelin sitä silti kysyy.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Muistikortillahan voi olla joku "oletus salasana" Esim: 12345 tai 0000. Oletko kokeillut Katsoa puhelimen sisältöä tietokoneelta Nokia OVi suiten kautta?
     
  6. AgMX

    AgMX Member

    Liittynyt:
    28.12.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Välillä kun puhelin ei kysy salasanaa, pääsee kortin sisältöä katsomaan sekä Ovi Suitella ja itse puhelimella. Pariin kertaan olen saanut alustettua kortin ja poistamaan tai vaihtamaan salasanan. Mutta silti puhelin kysyy aina välillä salasanaa, vaikka olisin asettanut salasanakyselyn poies.
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108

Jaa tämä sivu